Book review, movie criticism

Thursday, July 23, 2009

Το πανηγύρι του χωριού μου-πριν 8 χρόνια


Πριν 8 χρόνια οι συμφοιτητές μου Θωμάς Πυρπύλης και Γιώργος Δανδουλάκης έκαναν διακοπές στο χωριό μου, στο σπίτι ενός θείου του δεύτερου. Ο Θωμάς μόλις είχε αγοράσει την κάμερα. Τράβηξε το πανηγύρι του προφήτη Ηλία στο χωριό μου, το Κάτω Χωριό Ιεράπετρας, στις 20 του Ιούλη, 2001. Στο youtube ανάρτησα τον Μαλεβιζιώτη. Τον χόρεψα και χθες βράδυ. Οι διαφορές: Χθες είχα οχτώ χρόνια περισσότερα, αλλά οχτώ κιλά λιγότερα. Επίσης χθες ήμουν στα μαύρα, σαν γνήσιος κρητικός, ενώ τότε ήμουν στα άσπρα. Χθες δεν βρέθηκε κανείς να βιντεοσκοπήσει, έτσι από νοσταλγία ανάρτησα εκείνη την εγγραφή. Αν το βίντεο δεν είχε μασήσει την ταινία, θα ανέβαζα και την "ξαστεριά". Η εκτέλεση δεν έλεγε και πολλά, όχι γιατί έπαιζα εγώ, αλλά γιατί έπαιζα σόλο, χωρίς τη συνοδεία του λαούτου, στην αυλή του σπιτιού μου. Και του χρόνου.

2 comments:

Ρακάδικο said...

Ε παντέρμη Κρήτη!
Γεια σου Μπάμπη.
Κατεβαίνω το Σάββατο κι όταν ανέβω, δυο βδομάδες μετά, μπορεί και να 'χω μαζί μου κανένα λαούτο.

Babis Dermitzakis said...

Καλώς να ορίσεις Δημήτρη. Νομίζω ο κουμπάρος σου κατεβαίνει στις τρεις;
Εσύ είσαι νέος, έχεις κέφι, εγώ αγωνίζομαι να μην ξεχάσω αυτά που έμαθα στη λύρα. Πολλά χαιρετίσματα στους γονείς σου.