Book review, movie criticism

Thursday, July 16, 2015

Αθηνά Ραχήλ Τσαγκάρη, Attenberg



Αθηνά Ραχήλ Τσαγκάρη, Attenberg (2010).

  Έχω ένα αρχείο στο οποίο καταγράφω ταινίες για τις οποίες δεν κάνω ξεχωριστή ανάρτηση. Είδα την ταινία της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγκάρη μια εποχή που δεν έβλεπα παρά ελάχιστες ελληνικές ταινίες και δεν ήθελα να γράφω γι’ αυτές. Επειδή ο φίλος μου ο Hoji Fred μου ζήτησε τη γνώμη μου για την ταινία, είπα να αναρτήσω αυτό το ελάχιστο που έγραψα γι’ αυτήν και να τον ενημερώσω.

  Εκπληκτική ταινία, η κοπέλα που ζει με τον πατέρα της ο οποίος πρόκειται να πεθάνει από καρκίνο, το δέσιμο μαζί του και η υπέρβαση του συμπλέγματος της Ηλέκτρας με την πρώτη της σχέση.

  Συμπληρώνω πολύ αργότερα ότι το σύμπλεγμα της Ηλέκτρας το έχω δει και σε κάποιες ταινίες του Γιασουτζίρο Όζου, τον οποίο είδα πακέτο

No comments: