Abolhassan Davoodi, Junction (2006)
O Abolhassan Davoodi εναλλάσσει την κωμωδία με το δράμα. Ιδιαίτερα στο δράμα είναι πολύ επινοητικός στην πλοκή, κάνοντάς το παράλληλα και θρίλερ, όπως διαπιστώσαμε στο «Τρελό κάστρο», ταινία που προβλήθηκε πριν ένα μήνα σε ένα εξαήμερο ιρανικού κινηματογράφου στο Στούντιο.
Έχω δει ταινίες που αφηγούνται ιστορίες οι οποίες συμπλέκονται κάποια στιγμή, όμως πρώτη φορά είδα ταινία με ιστορίες που να συμπλέκονται τόσο έντονα, λίγο μετά την αρχή της.
Δυο γυναίκες τρέχουν για το αεροδρόμιο. Η μια είναι έγκυος. Μποτιλιάρισμα. Ένα αμάξι με δυο νεαρούς βρίσκονται στον ίδιο δρόμο. Δεν θυμάμαι ποιο από τα δυο αμάξια προκάλεσε το άλλο, με αποτέλεσμα να αρχίσει ένα άγριο κυνηγητό.
Τέτοιου είδους κόντρες καταλήγουν στο μοιραίο. Το αμάξι των νεαρών στριμώχνει το αμάξι των δυο κοριτσιών πάνω σε μια γέφυρα, με αποτέλεσμα αυτό να πέσει από την μπάρα πάνω σε έναν αυτοκινητόδρομο που βρίσκεται από κάτω. Το παρασύρει ένα αυτοκίνητο. Οι δυο κοπέλες σκοτώνονται, όμως σώζεται το μωρό.
Ο άντρας στο αυτοκίνητο τρέχει να προλάβει στο αεροδρόμιο. Βρίσκεται εκεί η κόρη του με την πρώην γυναίκα του, η οποία θα πάει στον Καναδά.
Από τους δυο νεαρούς, ο ένας έχει τύψεις για το ατύχημα, ενώ ο άλλος που οδηγούσε προσπαθεί να τον καθησυχάσει. Υπάρχουν μάρτυρες, αργά ή γρήγορα θα φτάσουν στα ίχνη τους.
Να το σκάσουν στο εξωτερικό.
Ο οδηγός πάει να του τη σκάσει, βρίσκεται στο αεροδρόμιο.
Όχι, δεν θα ξεφύγει έτσι. Τον καταγγέλλει μαζί με τη μητέρα του στην αστυνομία. Η αστυνομία καταφθάνει, δεν προλαβαίνει να φύγει.
Δίπλα στο θρίλερ είναι το δράμα, με τις τεταμένες σχέσεις του άντρα με την κόρη του η οποία κάποια στιγμή ανακαλύπτει ότι είναι έγκυος, αλλά και της μητέρας με τον νεαρό που ήταν στο αμάξι που οδηγούσε ο άλλος.
Κάτι της κρύβει, είναι ανήσυχη, όσο και αν τον πιέζει δεν της λέει. Θα τον κάνει να μιλήσει τελικά όταν ανακαλύπτει αποκόμματα από εφημερίδες που γράφουν για το ατύχημα, που τα είχε κάπου κρυμμένα.
Πρόκειται για μια συναρπαστική ταινία με άφθονο σασπένς που με καθήλωσε. Πολύ μου άρεσε. To 5,8 που έχει στo imdb την αδικεί ολοφάνερα. Μάλλον έχει να κάνει με τα γούστα των θεατών παγκόσμια, που δεν είναι συνηθισμένοι να βλέπουν θρίλερ και δράμα τόσο αξεδιάλυτα δεμένα.
No comments:
Post a Comment