Book review, movie criticism

Monday, December 31, 2007

Να τα πούμε;

Καλή Χρονιά



Ευχαριστώ όλους τους φίλους που μου ευχήθηκαν για το νέο έτος. Παραθέτω τις έμμετρες ευχές, σαν στοιχεία της λαϊκής μας παράδοσης.

Όσα ευρώ βρεθήκανε στα Ζωνιανά εφέτος
Τόσες ευχές σου εύχομαι για το καινούριο έτος
Στάθης Κουτσούνης

Την πόρτα να ’χεις ανοικτή για τον καινούριο χρόνο
Να μπαινοβγαίνει η χαρά που ’ναι γιατρός στον πόνο
Παύλος Δασκαλάκης

Όλα τ’ αστέρια τ’ ουρανού να ’ναι ευχές για σένα
Κι όλες οι στάλες της βροχής χρόνια ευτυχισμένα
Σοφία Παινέση

Όσες ευχές απλόχερα απόψε θ’ ακουστούνε
Όλες για σας ευχόμαστε αλήθεια να γεννούνε
Θόδωρος Σφακιανάκης

Ότι στον κόσμο πεθυμάς και πλάθεις με το νου σου
Να σου τα φέρει αυτή η χρονιά στη πόρτα του σπιτιού σου
Ντίνος Μηλιώτης

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και χαρά
και σε να σε σκεπάζουνε του έρωτος φτερά.
Καλή χρονιά Μπαμπίκο μου και ό,τι επιθυμείς
από καρδιάς σου εύχομαι, σύντομα να το βρεις.
Αν τό'χεις ήδη, κράτα το, αν όχι, να στο φέρει
στην αγκαλιά σου σύντομα της νέας χρονιάς τ' αγέρι
Έρη Ρίτσου.
Ε, δεν μπορώ να μην το γράψω, το μήλο κάτω απ' τη μηλιά θα πέσει.

Ένας περήφανος αητός ποτέ του δεν κιοτεύει
όπου ταμπούρι πολεμά κι όπου φωθιά φωλεύει.
Παναγιώτης Γρυλλάκης
Θέλει να με εμψυχώσει ο Παναγιώτης, να 'ναι καλά.

10 comments:

Maria Iribarne said...

Καλή χρονιά, Μπάμπη, να σου φέρει ό,τι καλύτερο επιθυμείς!

Babis Dermitzakis said...

Ευχαριστώ Μαρία, εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο για το 2008

ange-ta said...

Την πόρτα να ’χεις ανοικτή για τον καινούριο χρόνο
Να μπαινοβγαίνει η χαρά που ’ναι γιατρός στον πόνο
αυτο το πιο ωραίο στο αφιερώνω, εξαιρετικά!
πολλα φιλια΄
Αγγέλα

Babis Dermitzakis said...

Αγγέλα μου σ' ευχαριστώ, είναι εξαίρετη η μαντινάδα, βγαίνει πρώτη, γιατί μου την έστειλε και στο κινητό ο Παύλος ο Δασκαλάκης, και την έχω στο post αυτό. Και πάλι καλή χρονιά.

Justine's Blog said...

Αγαπημένε Μπάμπη,
Δεν παίζεσαι με τη μαντινάδα σου. Καλή Χρονιά, γεμάτη καυστική σάτιρα. Είναι αυτή που αποφορτίζει απο την πικρία της ζωής και ελευθερώνει οδηγώντας στις παρυφές της αισιοδοξίας. Το ανέβασμα είναι δύσκολο, αλλά και ποιές ανηφόρες δεν είναι;
Νάσαι καλά να φέρνεις πάντοτε χαμόγελα, καλά μαντάτα, θετική άυρα.
Καλό και δημιουργικό 2008 με πολλές όμορφες επισκέψεις και πολλά λεφτά! Ετσι;
Χαιρετίσματα απο το χιονοσκεπές βουνό μου
Ιουστίνη

Babis Dermitzakis said...

Ιουστίνη μου, τα παραλές, δεν ήταν και τίποτα το ιδιαίτερο η μαντινάδα μου. Μακάρι να πιάσει η ευχή σου για λεφτά, γιατί το ωροσκόπιο της Ραδιοτηλεόρασης για τον καινούριο χρόνο έγραφε για τους υδροχόους οικονομικά προβλήματα. Αυτό βέβαια το ήξερα, με 410 ευρώ λιγότερα στο μισθό μου δεν μπορεί παρά να έχω οικονομικά προβλήματα. Αλλά θα επιβιώσουμε, ελπίζω τουλάχιστον.
Να ντύνεσαι ζεστά, να μην κρυώνεις στο χιονοσκεπές βουνό σου.

aura voluptas said...

Αν πικράθηκες το 2007 Μπάμπη , εύχομαι όλα καλά από εδώ και πέρα . Υγεία και αισιοδοξία .

Να είσαι καλά . Χρόνια Πολλά !

Babis Dermitzakis said...

Σ΄ευχαριστώ Μαρία, έκανες δυο καίριες ευχές, και σου αντεύχομαι, με ό,τι άλλο ποθείς. Αλλά, να πάρει, τώρα που το σκέφτομαι, το 2008 δεν είναι δίσεκτο;

scalidi said...

Όλα τα καλά να φέρει φέτος το δίσεκτο για σένα. Κι αν είναι ...δίσεκτο μην το φοβάσαι :))))))

Babis Dermitzakis said...

Δεν φοβούμαι, απλώς τρέμω. Σε ευχαριστώ πάντως για τις ευχές.