Book review, movie criticism

Saturday, June 28, 2008

Ανέκδοτο

Το άκουσε και μου το μετέφερε μια φίλη.
Με ξήλωσαν λέει από σχολικό σύμβουλο γιατί είχα γυμνές φωτογραφίες στο blog μου.
Δεν ήταν φωτογραφίες, ήταν μια φωτογραφία. Και δεν ήταν γυμνή, ήταν γυμνόστηθη, όχι περισσότερο από την Αφροδίτη της Μήλου. Εικονογραφούσε ένα ανέκδοτο, στην ανάρτηση του οποίου ήθελα να παραπέμψω σε μια εισήγησή μου με τίτλο «Σύγχρονες μορφές λαϊκού πολιτισμού: λαϊκά στιχουργήματα και ανέκδοτα», που θα αναρτούσα αργότερα στην ιστοσελίδα μου, μόλις θα γινόταν δυνατή και η παραπομπή σε video clip. Από όσο ξέρω μόνο στα blogs είναι προς το παρόν αυτό δυνατό, μέσω του you tube.
Και το ανέκδοτο:
Πραγματική ιστορία, πριν μια πεντηκονταετία, στο χωριό μου στην Κρήτη.
Λιομάζωμα. Μια γυναίκα φωνάζει στην άλλη:
-Ωρή Μαρία, φέρε ωρή τσ’ ανάπλες (τις λινάτσες που χρησιμοποιούσαν για να στρώνουν τα λιόδεντρα, πριν έλθουν τα δίκτυα).
-Δεν έχει μόνο μια.
-Εκεισάς τσι μνιες. (αυτές τις μιές-πληθυντικός του μία).
Έτσι κι εμένα, γι αυτές τις μνιες, γυμνές τάχα, φωτογραφίες με ξήλωσαν από σχολικό σύμβουλο.
Φυσικά αυτό ήταν η πρόφαση.
Και ο λόγος;
Να βάλουνε στη θέση μου κάποιο δικό τους.

6 comments:

ange-ta said...

Σκίζετε τα κριτικάτσα>
Πληθυντικός του ένα, δεν μπορούσα ποτέ να το φαντραστώ!!!!!

Babis Dermitzakis said...

καντάδα απόψε κάνω σου
Ανζέτα από το blog μου
να κοιμηθείς ύπνο γλυκό
σαν του μωρού, μωρό μου.
Ανζέτα,έχεις και κότερο, θα μας πας μια βόλτα;

Justine's Blog said...

Καλά εσύ Μπάμπη μου δεν βάζεις μυαλο; Σε περιμένουν στη γωνία τα ανθρωπάκια της δημόσιας εκπαίδευσης!
Φιλιά και να περάσετε ωραία με Αντζέτα στην κρουαζιέρα.

Babis Dermitzakis said...

Ιουστίνη μου, εσύ δεν ντρέπεσαι να μιλάς για ανθρωπάκια;
Με την ange-ta δεν θα πάμε κρουαζιέρα, ένα αστείο ήταν, αλλά περάσαμε καλά χθες βράδυ στη "Βιβλιοθήκη" στο Κολωνάκι, μια παρέα bloggers.

Καραβάκι said...

Ο τόπος τούτος φοράει μπούρκα ακόμη.Κρύβει τα "δήθεν" του άπό κάτω.Και τα σχολειά μας,εκεί που θα έπρεπε τα παιδιά μας να μαθαίνουν πως κανένα γυμνό δεν είναι άσεμνο,εκεί μαθαίνουν δυστυχώς να κάνουν βρώμικες σκέψεις.

Babis Dermitzakis said...

Καραβάκι, σ' ευχαριστώ για το σχόλιο και για το following. Ας μην είμαστε υπερβολικοί, υπάρχει το άσεμνο, αλλά εξαρτάται πιστεύω από την πρόθεση και το context. To context του ανέκδοτου και η έλλειψη πρόθεση δεν κάνουν την φωτογραφία άσεμνη, που και από μόνη της δεν ήταν. Αλλά είπαμε, ήταν το πρόσχημα. Στην ανάρτηση έγραψα ότι με ξήλωσαν για να γίνει κάποιος άλλος σύμβουλος. Αργότερα έμαθα και ποιος με κάρφωσε, και αυτός ο κάποιος, ή μάλλον αυτή η κάποια, που είχε ήδη εκλεγεί σύμβουλος, μπόρεσε να τοποθετηθεί στην περιφέρειά μου. Μ' ένα σμπάρο κοίταξαν να πετύχουν τρία τριγόνια. Το τρίτο δεν πέτυχε (να πάρει κάποια την πρώτη θέση που είχα εγώ,όπως μου μετέφεραν τα κουτσομπολιά, την πήρε κάποια άλλη). Δεν πειράζει, υγεία να 'χουμε.