Book review, movie criticism

Monday, July 22, 2024

Διαδικτυακοί εκβιασμοί

 

 


Λέει ότι λέγεται Βασιλική Καλύβα και έχουμε έντεκα κοινούς φίλους τους οποίους δεν αναφέρω. Ξεκινήσαμε με ένα γεια και συνέχισε, και εγώ κατάλαβα από τα ελληνικά της ότι δεν είναι ελληνίδα, αλλά τα έχει σε αυτόματο μεταφραστή. Μου ζήτησε να κάνουμε cyber sex. Ήξερα αμέσως γιατί πρόκειται αφού σίγουρα δεν ήταν ελληνίδα. πήρε ένα βίντεο και τώρα με εκβιάζει. Παραθέτω την αρχή της συνομιλίας μας.

Γνωρίζοντας ότι αυτό δεν είναι παιχνίδι, γι' αυτό σας ζητώ να διαβάσετε προσεκτικά και να σκεφτείτε τι θα σας συμβεί αν δεν μείνετε ήρεμοι και απαντήσετε στα μηνύματά μου δείτε αμέσως το βίντεο στην οθόνη σας, θα δείτε ότι είναι όμορφο και καλό από εσάς, το κατέγραψα μέσω ενός δορυφορικού δικτύου που δημιούργησα ο ίδιος, και μόλις ολοκλήρωσε την εγγραφή του βίντεο, ο δορυφόρος κατέγραψε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, οπότε αν συμφωνήσω να καταστρέψω τη ζωή σας με αυτό το βίντεο δημοσιεύοντάς το πρώτα στο όλα τα μέσα ενημέρωσης αυτής της χώρας, καθώς και στην αστυνομία και στη συνέχεια στέλνοντάς το σε όλη την οικογένεια
και τους φίλους σας, να είστε βέβαιοι ότι η ζωή σας θα μετατραπεί σε κόλαση στη γη. Έχω καλούς λόγους να το κάνω όλο αυτό. Επομένως, εάν εκτιμάτε την ιδιωτικότητά σας, σας ζητώ να παραμείνετε ήρεμοι και να απαντήσετε σωστά στις ερωτήσεις μου, τελικά βρέθηκε μια λύση Εντάξει
Θέλετε λοιπόν να δημοσιευτεί ή να διαγραφεί το βίντεό σας;
Σε ακούω ή θα αρχίσω να δημοσιεύω αυτό το γυμνό βίντεο σου σε όλη την πλατφόρμα
Σε προειδοποιώ να μείνεις πολύ ήρεμος αν δεν θέλεις να μπεις σε μπελάδες με την αστυνομία και τον χώρο εργασίας σου για αυτό το γυμνό βίντεο σου εντάξει.
Το συμνό βίντεό μου είναι το πρόσωπό μου χωρίς φανελάκι, λόγω ζέστης, και το πέος μου, που μου ζήτησε να το δει.
Το τελευταίο έχει πλακα, το παραθέτω
Σε περίπτωση που νομίζεις ότι σε απειλώ ​​ή σε εκβιάζω, θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι είσαι ο παιδοκτόνος και πρέπει απλώς να αρχίσω να δημοσιεύω το βίντεο σε όλα τα κανάλια καθώς και στην οικογένειά σου, στους φίλους σου, σε όλο το περιβάλλον σου, και επίσης θα χάσεις την αξιοπρέπειά σου, τον σεβασμό σου προς όλους και κινδυνεύει να καταστρέψει ολόκληρη τη ζωή σου, γιατί όλοι μισούν τους παιδεραστές, και απλά προσπαθώ να σε βοηθήσω σε περίπτωση που θέλεις πραγματικά να διευθετηθεί αυτό το θέμα ανάμεσα σε εσένα και εμένα. αν νομίζεις ότι σε απειλώ ​​τότε σταματάμε να συζητάμε και θα ενεργήσω σύμφωνα με το νόμο και με τον τρόπο μου, αυτό θέλεις;;
Οι απαντήσεις μου συνοψίζονται στο "Στ' @ρχδι@ μου" και "Χέστηκα"
Πάντως ίσως θα έπρεπε να αναλάβει η υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος για αυτούς τους εκβιαστές.

Συμπληρώνω: αυτή την ανάρτηση την έστειλα στην υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος. Τους τηλεφώνησα κιόλας. Είχαν πολλές τέτοιες περιπτώσεις υπόψη τους και με ρώτησαν αν τους πλήρωσα. Οχι βέβαια, τους είπα. Αν τους πληρώσεις μετά δεν ξεμπλέχνεις, σου γίνονται τσιπούρι μια ζωή, μου είπαν. Οσο για να τους πιάσουμε είναι δύσκολο, γιατί εδρεύουν σε χώρες που οι αστυνομίες τους δεν συνεργάζονται με τη δική μας. 

Συμπληρώνω την επομένη.

Μπαίνω στο messenger, και μου λέει: αυτό το άτομο δεν είναι διαθέσιμο στο messenger. Όμως η συνομιλία μας υπάρχει, θα τη σώσω, έτσι, για ντοκουμέντο.

Δεν μου έκανε μπλοκ, διέγραψε το λογαριασμό της, το τσέκαρα με τον άλλο μου λογαριασμό, δεν την βρήκα στην αναζήτηση.

Φοβήθηκε την υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος.

 





No comments: