Book review, movie criticism

Monday, March 19, 2007

Τα νήπια

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΝΗΠΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΣΑΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ


ΟΤΑΝ: ΠΡΕΠΕΙ:
είναι κάτι ανοιχτό … … πρέπει να το κλείσω.
είναι κλειστό … … πρέπει να το ανοίξω.
δεν ανοίγει … … πρέπει να τσιρίξω.
είναι διπλωμένο … … πρέπει να το ξεδιπλώσω.
είναι στερεό … … πρέπει να το ρίξω κάτω.
είναι υγρό … … να το κουνήσω και ύστερα να το χύσω.

ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ : ΠΡΕΠΕΙ:
ψηλά … … να το φτάσω.
έχει φύλλα … … να το μαδήσω.
είναι γεμάτο … … να το αδειάσω.
γράφει … … να το δοκιμάσω στον τοίχο.

ΑΝ: ΠΡΕΠΕΙ:
κάτι έχει πλήκτρα … … να τα πατήσω.
κάτι είναι χαρτί … … να το σκίσω.
δεν τρώγεται … … να το δοκιμάσω.
είναι φαγητό … … να το φτύσω.
είναι ζουζούνι … … να το καταπιώ.
είναι σκουπίδι … … να το βάλω στο στόμα.
δεν είναι σκουπίδι … … να το πετάξω.

ΑΝ Η ΜΑΜΑ : ΠΡΕΠΕΙ:
βιάζεται … … να περπατήσω μόνο μου.
είναι φορτωμένη … … να με πάρει αγκαλιά.
κρατάει ένα φλιτζάνι καυτό καφέ … … να μπερδευτώ στα πόδια της.
είναι με τον μπαμπά … … να την αγκαλιάσω.

Επί τη ευκαιρία, ανακάλυψα εύκολο τρόπο να βάζω πολλές φωτογραφίες στο blog σε slide show. Στο τρίτο blog μου, φωτογραφίες από την Έρη, έχω βάλει φωτογραφίες από ωραία ή περίεργα σπίτια. See them.

4 comments:

el-bard said...

test

el-bard said...

Ωραία! Μάλλον είναι αυτό που σημείωσε η Σταυρούλα. Δεν διάβασα ότι επεξεργάζεται το μήνυμά μου και θα το τοποθετήσει αργότερα. Διάβαζα μόνο τους υπότιτλους(;): This blog does not allow anonymous comments και τα είχα παίξει. Αφού βάζω όνομα πώς δε με δέχεται και με κατηγορεί ως ανώνυμο εγκληματία.

Babis Dermitzakis said...

Και εγώ έχει πρόβλημα με τα post σου, αλλά το λύνω. Δεν αρκείται στο να μου πει publish, με βγάζει και σε άλλο παράθυρο που μου ζητά για δεύτερη φορά την έγκριση. Για δοκίμασε, μπαίνε πρώτα στο blog σου, κάνει sign, και μετά πήγαινε για comments, τόσο στο δικό σου όσο και στα άλλα. Όταν πηγαίνω πρώτα στα άλλα, μου λέει να πληκτρολογίσω τα γράμματα, αλλά δεν μου δημοσιεύει τα comments. Λύση, αλλά σπαστική, είναι να γράφω τα γράμματα, να κάνω publish, και μετά να γράφω αυτό που θέλω να γράψω και να ξαναγράφω publish. Κάνοντας sign από το blog μου όλα πάνε μια χαρά.

Εαρινή Συμφωνία said...

Οταν κάτι γράφει πρέπει να το δοκιμάσω στον τοίχο και όταν μου κάνει παρατήρηση η γιαγιά, να ρωτήσω: κι εσύ καλέ γιαγιά, γιατί το είδες; (πραγματικό περιστατικό).