Book review, movie criticism

Wednesday, March 19, 2008

Αλεφαντινός-Λίμνες τα μάτια σου βαθιές

Από τα πιο έξοχα κρητικά τραγούδια. Μπράβο Αλεφαντινέ.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Τώρα που πήραμε φόρα: Θανάσης Σκορδαλός, Ο πρώτος (όνομα και πράμα)

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Ξυλούρης, Αντάρτικος χορός

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Πεντοζάλης

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Στον ουρανό το έψαχνα και στη γη το βρήκα: Μαρκόπουλος, Αφιέρωμα, Γαργανουράκης, Κρήτη μου όμορφο νησί.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Ψαραντώνης, Ο άντρας.

Αλλά πιο πριν κάποια ανέκδοτα.
Ο τροχονόμος σταματάει τον Ψαραντώνη που είναι με τη μηχανή. -Ψαραντώνη, του λέει, κράνος δεν έχεις, δίπλωμα δεν κρατάς, άδεια δεν κρατάς, πες μου τι να γράψω τώρα εδώ.
-Γράψε πως δεν με είδες.

-Ψαραντώνη, το κράνος το φοράνε στο κεφάλι, δεν το κρατάνε στον άγκωνα.
-Εγώ όταν πέφτω βαρίσκω στον άγκωνα.

Οι αστυνομικοί έχουν φράξει την πλατεία του αγίου Μηνά στο Ηράκλειο με σκοινί, γίνεται κάποια διαδήλωση. Ο Ψαραντώνης πάει να περάσει.
-Ψαραντώνη, δεν μπορείς να περάσεις.
-Γιάντα, σφουγγαρισμένα έχετε;

κι ένα ακόμη που μου έστειλε ο Τέλης:
Ο Ψαραντώνης οδηγεί και κάποιος κρητικός παραβιάζει το φανάρι και παρά λίγο να τρακάρουν. Επάνω στην αγανάκτηση ο Ψαραντώνης του λέει "Τσεφτέ"
Ο κρητικός δίμετρος χυμάει έξω και πάει να δείρει το Ψαραντώνη (προφανώς δεν το γνώριζε) και του λέει
-Τι είπες ρε..
-Κι ο Ψαραντώνης φοβισμένος λέει: τι είπα, είπα τσεφταίς τσιε δεν φταις



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

14 comments:

quartier libre said...

θα έρθεις αύριο, Πέμπτη, με Ελέν και ange στο καφέ-ποίηση;
μόνη μου δεν θα πάω.

Babis Dermitzakis said...

Πού είναι αυτό και τι ώρα; Τετάρτες και Πέμπτες είμαι κλεισμένος.

quartier libre said...

εκεί που πάμε τα Σάββατα.
δεν ξέρω ώρα...

Babis Dermitzakis said...

Νόμιζα ότι ήταν Τετάρτες. Πάμε απλά η παρέα ή υπάρχει κάτι; Το Σάββατο έλλειπα.

quartier libre said...

υπάρχει κάτι :)

Babis Dermitzakis said...

Το έμαθα απόψε, συζήτηση ποιητική με ποιητές, 7-9, δεν με βολεύει καθόλου.

quartier libre said...

όχι ακριβώς,
όχι με ποιητές,
μα και με απλούς ανθρώπους, σαν εμάς.

ange-ta said...

Babis, δεν πιστεύω να μην έρθεις σήμερα!!
Αβ έχεις απορία στείλε εμέϊλ στο μπλόγκ μου

quartier libre said...

σ' ευχαριστώ που μ' έφερες :)

Babis Dermitzakis said...

Ανζέτα, τι ωραία που περάσαμε χθες, είσαι καταπληκτική οικοδέσποινα, νοστιμότατα αυτά που μας πρόσφερες, και φυσικά πολύ συγκινητική η χειρονομία σου για τη φίλη μας την Ελένη.
Αλεξανδρα, it was really my pleasure.

Eva Stamou said...

Γειά σου Μπάμπη, πολύ χάρηκα που σε είδα το Σάββατο. Οι ιστορίες σου από την Κρήτη έχουν εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους φίλους μου.

Babis Dermitzakis said...

Γεια σου Εύα, και εγώ χάρηκα που βρεθήκαμε στην Αγκυρα, και ακόμη που οι κρητικές ιστορίες άρεσαν στους φίλους σου. Ξέρω κι άλλες, αλλά την επόμενη φορά.

Unknown said...

μπάμπη μου καλημέρα!
σήμερα τα ανέκδοτά σου χρησίμεψαν πολύ! μ'έκαναν να χαμογελάσω αθώα, που το είχα τόσο ανάγκη...
να είσαι καλά! σε φιλώ.

Babis Dermitzakis said...

Γεια σου Αγγέλα μου,μου το κατέστρεψαν το blog με το να μη βάζω πια ανέκδοτα. Αλλά ο θεός που με αγαπά τους τιμώρησε.
Μπήκα στο blog σου, υπέγραψα για τον Κούλογλου. Ελπίζω να συγκινηθεί κάποιο ιδιωτικό κανάλι και να αναλάβει την εκπμπή του.
Συνεννοήθηκες με την Αλεξάνδρα για αύριο; Εγώ, θεού θέλοντος, θα είμαι εκέι.