Book review, movie criticism

Thursday, January 17, 2008

Απαντώντας στην πρόσκληση της Ιουστίνης Φραγκούλη

Καταθέτω το ποίημά μου (ή μάλλον ένα απόσπασμα)

κ’ οι μάνες είναι για να κλαίν’, οι άντρες για να παλεύουν,
τα περιβόλια για ν’ ανθούν των κοριτσιών οι κόρφοι,
το αίμα για να ξοδεύεται, ο αφρός για να χτυπά,
κ’ η λευτεριά για ν’ αστραφτογεννιέται αδιάκοπα!

(από το "Άσμα Ηρωικό και Πένθιμο") του Ελύτη

Καλώ τους:
alef
abbtha
quartier libre
Σταυρούλα Σκαλίδη
Λευτέρη Μπαρδάκο
ange-ta
Εύα Στάμου
Maria Iribarne
Σύλβια

6 comments:

Eva Stamou said...

Καλημέρα Μπάμπη και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. Έχω ήδη αναρτήσει ένα ποιήμα, μετά από πρόσκληση του alef. Το αφιερώνω λοιπόν και σε σένα. Η δική σου επιλογή μου άρεσε πολύ!

Justine's Blog said...

Αγαπημένε Μπάμπη,
Αυτό το ποίημα ήταν η μόνιμη απαγγελία μου επι τη 28η Οκτωβρίου. Σε ευχαριστώ που με παρέπεμψες.
Φιλιά

Babis Dermitzakis said...

Εύα, χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή μου. Είναι λίγο δύσκολο ο Ελύτης να μην αρέσει.

Babis Dermitzakis said...

Αγαπημένη μου Ιουστίνη, είναι φαίνεται τα μεγάλα πνεύματα. Αυτό το απόσπασμα μου αρέσει σαν περιεχόμενο, αλλά κυρίως για το εντυπωσιακό εφέ τέλους που έχει. Η τομή στους τρεις πρώτους στίχους δημιουργεί ημιστίχια. Στον τελευταίο όμως δεν υπάρχει τομή μεταβάλλοντας έτσι το ρυθμό σε ένα μαρκόσερτο, βαρύ δεκατετρασύλλαβο.

Maria Iribarne said...

Άργησα - λόγω βαριάς ίωσης! - να τη δω την πρόσκληση, Μπάμπη, ανταποκρίθηκα όμως πάραυτα με Κική Δημουλά. Ευχαριστώ και καλημέρα!

Babis Dermitzakis said...

Μαρία περαστικά σου. Μακάρι όλες μας οι αρρώστιες να είναι ιώσεις. Θα δω το ποίημα της Δημουλά.