Book review, movie criticism

Thursday, July 18, 2013

ανέκδοτα 18-7-2013



Λέω βρωμόλογα στο καλοριφέρ μπας και ανάψει...

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη: Mαμ, κακά, και νάνοι...

Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλομάτης...

Ο χρόνος ειναι σαν το string: Πίσω, δεν εχει.

-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.

Το μόνο θετικό που έχω είναι η ομάδα αίματός μου...

Συζητάνε δυο γύφτοι:
-Ρε συ, βρωμας πολυ ρε.
-Ε, ειμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος ρε..

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι.

Ωραίο το μετρό της Αθήνας, αλλά της Θεσσαλονίκης πραγματικά δεν υπάρχει...

Με πονούσε το κεφάλι σήμερα. Πήρα ένα Depon και τώρα Deponάει πια!

Είναι δυο ξανθιές και ρωτάει η μια την άλλη:
Ο πατέρας σου δουλεύει ;
Και απαντάει η άλλη....
Ναι, γιατί, ο δικός σου χάλασε;

Στην αρχή ο Θεός έφτιαξε τη γη και είπε... ωραία είναι.
Μετά έφτιαξε τη μέρα και είπε... ωραία είναι.
Μετά έφτιαξε το ζωικό βασίλειο και είπε... ωραίο είναι.
Μετά έπλασε τον Άνδρα και είπε... ωραίος είναι.
Μετά έπλασε την Γυναίκα και είπε... δεν πειράζει... θα βάφεται.

Εβαλα την κάρτα μου στο ΑΤΜ και οι επιλογές που μου έβγαλε ήταν:
1)Ανάλη...χαχαχαχαχα
2)Κατάθε..χαχαχαχαχα
3)Ακυρο.
Οπότε πάτησα την επιλογή 3 και μου έβγαλε:
''Να ξανάρθεις μεγάλε να γελάσουμε''

- Έχεις 100 ευρώ;
- Δεν έχω πάνω μου!
- Στο σπίτι;
- Όλοι καλά!

Βγαίνω έξω απο το σπίτι και βλέπω μια νυφαδα ..
κοιτάζω δίπλα ...
κι άλλη νυφαδα...
...μάλλον επρόκειτο για συνυφαδες

Μου ζήτησε η πρώην μου να της δώσω πίσω τις γυμνές φωτογραφίες της.
Της έστειλα το link...

Τροχονόμος σταματάει ένα αυτοκίνητο...
Με ύφος λέει στον οδηγό ενώ αρχίζει να γράφει την κλήση:
-Σπασμένο φλας μπροστά...
-Σπασμένο φλας πίσω...
-Σπασμένο αριστερό φανάρι..
-Τρύπια εξάτμιση...
Σε βλέπω μέχρι στιγμής, γύρω στα 250 ευρώ...
και απαντάει ο οδηγός...
-Δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά ρε μεγάλε...
Πες μου απλά πότε θα είναι έτοιμο!

-Πως πέθανε ρε ο Μήτσος.... τον σκοτώσανε;
-Οχι ρε συ εκατσε και υπολογισε ποσα χρωσταει σε ΔΕΗ ΟΤΕ ΕΥΔΑΠ ΕΦΟΡΙΑ Και επαθε εγκεφαλικο
-Ααα.... ξεκαθαρισμα λογαριασμων ε;

ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ:
-Άμα κρεμάσεις ένα CD στο μπαλκόνι σου διώχνει λένε τα περιστέρια...
Άμα είναι όμως CD της Πάολα φυλάει και τα πρόβατα..


No comments: