Book review, movie criticism

Wednesday, July 3, 2013

Ανέκδοτα από Τέλη, απίθανα

Ημερομηνία: 2 Ιουλίου 2013 1:28:01 μ.μ. EEST
Θέμα: ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Έχω να δω κατσαρίδα στο σπίτι 4 ημέρες! Αγχώνομαι... Τι στο διάβολο σχεδιάζουν;;;
Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου...!!!
Βάζεις στ' αυτοκίνητο σουβλάκια και μυρίζουν 10 μέρες. Βάζεις αρωματικό έλατο μυρίζει 10 ώρες. Παντού κοροϊδία ρε φίλε...!!!
Μου χάλασε το μιξεράκι και χτύπησα τον καφέ με τον δονητή. Βγήκε γαμάτος...!!!
Μικρός έπαιζα τον "γιατρό" με μια φίλη. Με τα πολλά, τα χρόνια πέρασαν, αυτή έγινε γιατρός και εγώ ακόμη τον παίζω...!!!
Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς...!!!
Όταν πηγαίνω σε κινέζικο πάντα προκαλώ τον μάγειρα να χορέψει. Σήκω χόρεψε cook Lee μου να σε δω να σε χαρώ...!!!
Μου λένε ξεκίνα να τρέχεις για να χάσεις κιλά. Έχω φάει ήδη τρεις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα και δεν έχω χάσει ούτε ένα γραμμάριο...!!!
Μπαίνω σε φαρμακείο πριν λίγο και ζητάω 20 προφυλακτικά. Ακούω 3 κορίτσια πίσω μου να ξεκαρδίζονται στα γέλια. Λέω στον υπάλληλο καντα 23! Το βούλωσαν αμέσως...!!!
Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι, είναι να τρέχεις στα βουνά να το μαζέψεις μόνος σου...!!!
Τζάμπα τόσοι χωρισμοί! Μια φορά ρε να ερχόταν η μάνα της κοπέλας με ένα μπλοκ επιταγών και να μου έλεγε "πόσα θες να αφήσεις ήσυχη την κόρη μου;"...!!!
Προς όλες τις φίλες μου που μου στέλνουν μηνύματα με "ανήθικες" προτάσεις, να ξέρετε ότι δεν έρχονται...!!!
Μια καθηγήτρια κάποτε με σημάδεψε με τον χάρακα και μου είπε "στην άκρη του χάρακα υπάρχει ένας ηλίθιος!". Πήρα 4ήμερη αποβολή όταν την ρώτησα "Σε ποιά άκρη κυρία;"...!!!
Πολύ ωραία! Θα καταργήσουν λέει το "ω" από την νέα Ελληνική γλώσσα. "Σε γαμο" θα γράφει ο άλλος για μπομπονιέρες θα ψάχνει η άλλη...!!!
Γραφεί η άλλη "Χρονιά πολλά να τα εκατοστύσεις"! Η αγράμματη ή αγάμητη θα είναι...!!!
Μου χτυπάει την πόρτα, ανοίγω. Αρχίζει να κλαίει. Πέφτει στα πόδια μου και με παρακαλάει... Της φωνάζω "Τι θες επιτέλους απ' την ζωή μου;". "Τα κοινόχρηστα" μου απαντά με λυγμούς...!!!
Μου χτύπησε η γειτόνισσα να της δώσω λίγο καφέ που της είχε τελειώσει. Φεύγοντας μου λέει "Ειμαι μόνη δίπλα, εάν θέλεις έλα...". Σιγά μην πάω, να δεις που βαριέται να τον φτιάξει και θα θέλει να της τον φτιάξω εγώ...!!!
Βλέπεις κάτι κορμιά στην παραλία και αναρωτιέσαι. Τι στο διάολο, μόνο η δικιά μου η μάνα μαγειρεύει καλά;;;
Λένε πως αν φτύνεις τις γυναίκες κολλάνε. Μεγάλο ψέμα!!! Μόλις έφτυσα μια και με χαστούκισε...!!!
Αν θες να χωρίσουμε, πες το ξεκάθαρα! Αυτά τα αινιγματικά "άει στο διάολο", "ξεκουμπίσου μαλάκα" δεν τα γουστάρω καθόλου...!!!
Έρχεται μια δίπλα μου και μου λέει "θέλω να φάω παπάγια". Την έβαλα να πει "ριρίκα", για να σιγουρευτώ...!!!
Πάω στοίχημα ότι τα κουνούπια μας τσιμπάνε σε μέρη που δεν μπορούμε να ξύσουμε και μετά μας βλέπουν και γελάνε...!!!
Δεν φταίω εγώ που δηλητηριάστηκε η πεθερά μου. Δεν είχα & πολύ καλό σήμα στο κινητό και άκουσα πως της αρέσουν οι πιπεριές Χλωρίνης...!!!
Δώσε σε γυναίκα που έχει βάλει κραγιόν να φάει κουραμπιέ και θα δεις πόσο μπορεί να ανοίξει το στόμα της...!!!
Βάλε και 3 κιλά φασόλια κυρ-Στέφανε...Ναι ... ναι και 2 κιλά γίγαντες Πρεσπών...Και ... και 2 κιλά ρεβύθια... Ναι κυρ-Στέφανε...θα το κλάσουμε απόψε...!!!

No comments: