Book review, movie criticism

Wednesday, April 15, 2020

Academia.edu


Academia.edu

Κατά καιρούς μου στέλνει το academia.edu μήνυμα σαν αυτό: The name Μ. Δερμιτζάκης is mentioned in a Minoan Archaeology paper uploaded to Academia. Αν θέλω να δω ποιος έκανε citation σε μένα θα πρέπει να κάνω αναβάθμιση σε premium και να πληρώνω ή 79 ευρώ το χρόνο ή 6,58 το μήνα.
Δεν με ενδιαφέρει, συνταξιούχος είμαι, δεν θα χρησιμοποιήσω πουθενά τα citations, προτιμώ το τζάμπα που είμαι τώρα.
Σαν το τελευταίο μήνυμα έχω πάρει και άλλα.
Τι μπορεί να βρήκε σε δικό μου κείμενο και παρέπεμψε σ’ αυτό εκείνος που έγραψε το άρθρο για την Μινωική Αρχαιολογία;
 Προφανώς υπάρχει σύγχυση, ο Μ. Δερμιτζάκης εδώ δεν είναι άλλος από τον Μιχάλη Δερμιτζάκη, μακρινότατο ξάδελφο, γεραπετρίτη, ομότιμο καθηγητή γεωλογίας και παλαιοντολογίας και πρώην αντιπρύτανη.

No comments: