Book review, movie criticism

Wednesday, June 5, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες - Οι κατωχωρίτισσες κοπελιές (σελ. 52)



Οι κατωχωρίτισσες κοπελιές

  Αναρτώ χθες (4-6-2013) στο facebook κάποιες φωτογραφίες του χωριού μου που τις πήρα από το blog «Κάτω Χωριό» που επιμελείται ο παπα-Γιώργης. Στη φωτογραφία της εκκλησίας της Παναγίας, τότε που χτιζόταν ακόμη, ο αγαπητός συνάδελφος Γιάννης Ρουμπάκης μου άφησε σε σχόλιο μια μαντινιάδα. Είναι η παρακάτω:

Πάνω χωριό, Κάτω Χωριό, Επισκοπή κοντά ’ναι
μα μένα η αγάπη μου Γεραπετρίτισσά ’ναι.

  Εγώ απαντώ:

Σαν τσι κατωχωρίτισσες κοπέλες δεν είν’ άλλες.
Αγάπη απ’ τη Γεράπετρο; Καλλιά ’χω από τσι Μάλλες.


1 comment:

Babis Dermitzakis said...

Τώρα μη μου πει ο φίλος μου ο Γιάννης ο Καλούδης "Γιατί δηλαδή, τι έχουνε οι κοπέλες από τις Μάλλες;" Η απάντηση είναι προφανής. Έβαλα τις Μάλλες για να βγει η ομοιοκαταληξία. Και βέβαια τον δεύτερο στίχο δεν τον εννοώ σοβαρά, είναι για το καλαμπούρι.