Book review, movie criticism

Saturday, April 9, 2016

81. Πες της το με μια μαντινάδα-κυριολεκτικά!!!



81. Πες της το με μια μαντινάδα-κυριολεκτικά!!!

  Αντιγράφω από το κείμενο με την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής της Έστας Ράζου «Στον έρωτα παίρνεις σχήματα» που έγινε στο βιβλιοπωλείο «Σπόρος», Δροσίνη 7 στην Κηφισιά, στις 9 Απριλίου 2016.
  «Όμως υπάρχει και μια ενδιαφέρουσα συνέχεια μετά την παρουσίαση, η οποία έγινε στο βιβλιοπωλείο «Σπόρος», στην οδό Δροσίνη Νο 7 στην Κηφισιά. Λίγο πιο κάτω είναι μια ταβέρνα, και εκεί μας πήγε η Έστα να μας κεράσει. Ανάμεσα στους φίλους της Έστας είναι και ο Ν.Μ., επαγγελματίας ηθοποιός, που διάβασε ποιήματα και χάι κου από τη συλλογή.
Έχει τις μαύρες του. Η φίλη του, κρητικιά, είναι χολωμένη μαζί του, έχει κόψει κάθε επαφή. Εμείς πρέπει να ανεχόμαστε τα δικά τους νεύρα, οι γυναίκες καθόλου τα δικά μας. Έχει ακούσει στην παρουσίαση πως γράφω μαντινάδες. Καλεί σε βοήθεια. Εγώ σκαρώνω τέσσερις που τις απευθύνω σ’ αυτή, παρακαλώντας τη για τον Νίκο. Είναι οι παρακάτω.

Παράτησε τα πείσματα βρε πατριώτισσά μου,
γιατί πολύ σε αγαπά, τον έχω εδώ κοντά μου.

Γι’ αυτά του τα ξεσπάσματα το έχει μετανιώσει,
έλα, συγχώρα τον κι εσύ, και το παιδί έχει λειώσει.

Όλοι τη δικαιούμαστε μια δεύτερη ευκαιρία,
έλα και δώσε του τηνε, για θα ’χεις αμαρτία.

Κι εγώ σου το διαβεβαιώ, δεν θα το μετανιώσεις,
μια τέτοια ευαίσθητη καρδιά μη θες να την πληγώσεις.

Ο Νίκος φωτογραφίζει το χαρτί που τις έχω γράψει με το κινητό του και της τις στέλνει. Ελπίζω να πιάσουν τόπο, όμως, εσείς που τις διαβάζετε, κάντε κι εσείς μια ευχή».

1 comment:

Babis Dermitzakis said...

Το σχόλιο αυτό δεν είναι δικό μου, το έκανε η Έρη Ρίτσου στο facebook.
«Μπροστά σε τέτοιο κάλεσμα, σκληρή καρδιά θα λιώσει,
ο Νίκος θα συγχωρεθεί, το ζεύγος θα φιλιώσει
και,
Μπράβο Μπάμπη στιχουργέ που την ειρήνη φέρνεις
με το σοφό τον λόγο σου όλα τα καταφέρνεις!»