Book review, movie criticism

Monday, May 15, 2023

Σενάρια

Σενάρια

 

Πριν τρία χρόνια διάβασα το βιβλίο του Syd Field, «Screen play, the foundations of screenwriting».

Έτσι είπα να γράψω και εγώ σενάρια.

Μετεκλογικά.

Ξεκινάω με μια γνώμη μου: η βάση του Πασόκ βρίσκεται πιο κοντά στο Σύριζα παρά στη Νέα Δημοκρατία.

Με την απλή αναλογική δεν πετυχαίνει κανείς αυτοδυναμία, και για να υπάρξει κυβέρνηση πρέπει να συνεργαστεί το Πασόκ με ένα από τα δυο μεγάλα κόμματα.

Αν συνεργαστεί με τη Νέα Δημοκρατία, στις μεθεπόμενες εκλογές, μετά από τέσσερα χρόνια, έχει σβήσει.

Αν συνεργαστεί με τον Σύριζα, θα μειωθούν μεν οι δυνάμεις του, αλλά θα έχει μια αξιοπρεπή εκπροσώπηση στου βουλή.

Υπάρχει και το σενάριο, να βγει πρώτο κόμμα η Νέα Δημοκρατία (τα γκάλοπ δεν τα πιστεύω, είναι στημένα, το έδειξε η περίπτωση Λοβέρδου), οπότε θα προτιμήσει δεύτερες εκλογές. Οι δεύτερες εκλογές θα είναι μοιραίες για το Πασόκ, θα συρρικνωθεί. Τώρα έχει την ευκαιρία, να συνεργαστεί με τον Σύριζα για να διατηρήσει ένα αξιοπρεπές ποσοστό στις εκλογές μετά από μια τετραετία,  γιατί αν συνεργαστεί με τη Νέα Δημοκρατία, είναι χαμένο, όπως χαμένος βγήκε και ο Καμένος (χειλικά, κ,γ,χ). Σε περίπτωση όμως που πάμε σε δεύτερες εκλογές, δεν ξέρω αν το άθροισμα των βουλευτών των δύο κομμάτων θα είναι πάνω από 150.

Και για τη Μέρα τι προβλέπω; Θα μπει στη βουλή ή όχι;

Θα σας απαντήσω με ένα ανέκδοτο, καθώς είμαι αδιόρθωτος ανεκδοτάς.

-Ξέρεις, έχουμε ένα χωριανό που μπορεί να σου πει τον καιρό. Αλλά τώρα είναι στο χωράφι του και βόσκει τις αγελάδες του.

-Θα πάω να τον βρω.

Πηγαίνει και τον βρίσκει και τον ρωτάει: -Μου είπαν ότι μπορείς να κάνεις πρόβλεψη του καιρού. Μπορείς να μου πεις πώς την κάνεις;

-Να σου πω. Αν οι αγελάδες είναι όρθιες, πάει να πει ότι θα βρέξει. Αν είναι ξαπλωμένες, πάει να πει ότι δεν θα βρέξει.

-Μα εγώ τώρα βλέπω τις μισές και είναι όρθιες και τις άλλες μισές ξαπλωμένες.

-Αυτό πάει να πει ότι μπορεί να βρέξει και μπορεί και να μη βρέξει.

 

No comments: