Book review, movie criticism

Thursday, December 28, 2023

Robert Lorenz, Άγραφος νόμος (In the land of saints and sinners, 2023)

 

Robert Lorenz, Άγραφος νόμος (In the land of saints and sinners, 2023)

 


  Από σήμερα στους κινηματογράφους.

  Action, thriller, χαρακτηρίζει την ταινία η βικιπαίδεια, ενώ το IMDb προσθέτει και το crime.

  Νομίζω το έχω ξαναγράψει: αυτού του είδους τις ταινίες, με το άφθονο σασπένς, τις βλέπω ευχάριστα. Έτσι είδα ευχάριστα και τον άγραφο νόμο (μου άρεσε ο σύντομος ελληνικός τίτλος, όπως γενικά μου αρέσουν οι σύντομοι τίτλοι).

  Μου άρεσε όμως;

  Αναρωτιέμαι γιατί δεν άρεσε και στους περισσότερους, κρίνοντας από το 6,1 της βαθμολογίας της (την βαθμολογία των ελλήνων κριτικών θα τη δω όταν κάνω την ανάρτηση. Σήμερα είναι Τετάρτη. Μπα, το ίδιο χαμηλή).

  Εμένα και στο φίλο μου τον Γιάννη δεν άρεσε για τον ίδιο λόγο. Ποιο λόγο;

  Στην ταινία ο Λίαμ Νίσον (ένας εξαιρετικός ηθοποιός που μου αρέσει) είναι ο καλός· δηλαδή τι καλός, ένας επαγγελματίας δολοφόνος ήταν, ένας εκτελεστής, που αποφάσισε να ζήσει μια ειρηνική ζωή.

  Και οι κακοί ποιοι είναι;

  Αγωνιστές τους IRA.

  Έ, όχι, αυτό για μένα πήγαινε πολύ. Μάλιστα τον ένα τον παρουσιάζει η ταινία ως παιδόφιλο.

  6 της έβαλα και πολύ της ήταν.

No comments: