Book review, movie criticism

Tuesday, April 9, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Πες της το με μια μαντινιάδα, αφού μπορείς (σελ. 50)



Πες της το με μια μαντινιάδα, αφού μπορείς

Το έχω ξανακάνει, και από ό,τι φαίνεται θα το ξανακάνω, να φτιάχνω από μια πεζή ανάρτηση σε τοίχο φίλου στο facebook μαντινιάδα. Αυτή τη φορά ήταν από ανάρτηση του ανιψιού μου του Γιώργου. Ιδού η ανάρτηση, ιδού και η μαντινιάδα.
 
Να μου πεις απλα πως θελεις να με δεις και ολα τα τελειωνω ,
σε σενα με χαριζω , για σενανε που λιωνω
 
Το ατονικό προφανώς οφείλεται στο ό,τι την έγραψε σε tablet ή σε κινητό. Κρίνοντας από την ώρα της ανάρτησης, βρίσκεται στο σχολείο. Ελπίζω να την έγραψε στο διάλειμμα και όχι στην ώρα του μαθήματος. Εκτός και αν του έκανε μάθημα η ξαδέλφη μου, και είχε το θάρρος.
 
Πες μου πως θέλεις να με δεις και όλα τα τελειώνω
και δίνομαί σου χάρισμα, για σένανε που λιώνω.

Γιώργο, πες της το με μια μαντινιάδα, αφού μπορείς.


No comments: