Book review, movie criticism

Sunday, April 2, 2023

Dan Kwan and Daniel Scheinert, Τα πάντα όλα (Everything everywhere, all at once, 2022)

Dan Kwan and Daniel Scheinert, Τα πάντα όλα (Everything everywhere, all at once, 2022)

 


  Εξακολουθεί να παίζεται στους κινηματογράφους

  absurdist comedy-drama film χαρακτηρίζει την ταινία η βικιπαίδεια, ενώ το IMDb action, adventure, comedy.

  Για μένα ήταν καθαρά μια ταινία φαντασίας.

  Εδώ οι ήρωες, όταν τα βρουν μπαστούνια, μεταβαίνουν σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, όπου εκεί έχουν διαφορετικό ρόλο.

  Σε ένα απ’ αυτά είναι τραγουδίστρια.

  Στο τωρινό, με το οποίο ξεκινάει η ταινία, έχει ένα μεγάλο καθαριστήριο ρούχων.

  Η κόρη της σε κάποιο άλλο σύμπαν είναι ένα πονηρό πνεύμα.

  Ξεχάσαμε να το πούμε, το ζευγάρι είναι κινέζοι μετανάστες. Ο άντρας της έχει ζητήσει διαζύγιο, αλλά σε άλλο σύμπαν.

  Α, ναι, και ο παππούς που είναι σε καροτσάκι, σε άλλα σύμπαντα γίνεται ένας δυναμικός γέρος.

  Ένταση στην οικογένεια, αλλά στο τελικό επεισόδιο βλέπουμε τη συμφιλίωση.

  Χωρίς μια αφηγηματική συνοχή παρά μόνο επεισόδια από διάφορα παράλληλα σύμπαντα στα οποία οι ήρωες μεταβαίνουν με ταχύτητα αστραπής μόλις δουν τα ζόρικα, η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου.

  Βλέπω δεν έχει προκριθεί στις Κάννες, αλλά έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε αμερικάνικα φεστιβάλ, όπως τα όσκαρ.

  Διαβάζω στη βικιπαίδεια: The film's Best Picture Oscar win was mostly praised by the public and industry, but received some minimal criticism, particularly from Cannes Film Festival president Thierry Frémaux

  Ναι, δεν πήρε καλές κριτικές.

  Πολλές φορές έχω γράψει ότι είμαι «από τη μεριά του θεατή», αλλά φαίνεται ότι σε πολλές ταινίες είμαι ή στη μια ή στην άλλη μεριά.

  Τώρα είμαι με τη μεριά των κριτικών (όχι των ελλήνων, είδα βάλανε πολλά αστεράκια εκτός από τρεις) .

  Έχω γράψει για τη διαφορά των Όσκαρ και του φεστιβάλ Καννών, βαριέμαι να ξαναλέω τα ίδια.

  Δεν άρεσε και στον Γιάννη, που την είδαμε μαζί. Τον χαρακτηρισμό τον σκέφτηκα, ο Γιάννης τον είπε: Τι…. είναι αυτή.

  Καλά, δεν μου άρεσε τίποτα στην ταινία;

  Μου άρεσε το ότι άκουσα πολλά κινέζικα, και το να ακούω κινέζικα σε ταινία είναι ένας τρόπος να κάνω practice στα κινέζικά μου.

  Και αυτή η γρήγορη εναλλαγή σκηνών ελάχιστης διάρκειας, το έχω ξαναγράψει, πολύ με κουράζει.

  7,9 είναι η βαθμολογία της στο ΙΜDb. Εγώ δεν τολμώ να σας πω τι θα της έβαζα, αν της έβαζα.

  Παρά λίγο να το ξεχάσω, είδαμε μπόλικο . Μάλιστα ο άντρας της μου θύμισε πολύ τον Τσάκι Τσαν.

Συμπληρώνω την επομένη από σχόλιο στην ανάρτηση.

  Ο φίλος μου ο Πάτροκλος την παράτησε στην αρχή, δεν του άρεσε καθόλου.

 

 

No comments: