Book review, movie criticism

Thursday, July 20, 2023

Coen brothers, Μόνο αίμα (Blood simple, 1984)

Coen brothers, Μόνο αίμα (Blood simple, 1984)

 


  Από σήμερα στους κινηματογράφους

  Να το δω, να μην το δω… Τα θρίλερ δεν είναι η συμπάθειά μου, και στον σύνδεσμο της βικιπαίδειας είδα ότι χαρακτηρίστηκε και σαν horror, είδος που δεν μου αρέσει καθόλου. Η μόνη περίπτωση να δω ταινία τρόμου είναι να την έχει γυρίσει σκηνοθέτης τον οποίο βλέπω πακέτο. Ευτυχώς διάβασα στο τέλος ότι η ταινία του Τζανγκ Γιμόου «A simple noodle story» (2009) είναι remake της ταινίας των αδελφών Coen.

  Καθώς τον έχω δει πακέτο, έψαξα να δω τι έγραψα. Και με έκπληξη διάβασα – δεν μπορούσε όμως να είναι διαφορετικά, μια και είμαι ιδιοσυγκρασιακά συγκριτολόγος – ότι είδα και την ταινία των Coen και έκανα σύγκριση.

  Όχι, δεν έχω διάθεση να την ξαναδώ. Την σύντομη αυτή ανάρτηση την κάνω απλά για να ενημερώσω ότι παίζεται σε επανέκδοση, για όποιον θέλει να τη δει. Έκανα αντιγραφή από το αρχείο όπου έχω ό,τι έχω γράψει για τον Zhang Yimou και επικόλλησα σε ξεχωριστή ανάρτηση, για όποιον θέλει να διαβάσει αυτά που γράφω για την ταινία των Coen.

 

 

No comments: