Book review, movie criticism

Thursday, May 11, 2017

Olivier Assayas, Personal Shopper (Η βοηθός, 2016)



 Olivier Assayas, Personal Shopper (Η βοηθός, 2016)
  

   Από σήμερα στους κινηματογράφους.
  Υπάρχει μετά θάνατο ζωή; Μπορούν τα πνεύματα, οι ψυχές, να επικοινωνήσουν μαζί μας; Αυτά τα ζητήματα θίγονται στο ψυχολογικό θρίλερ του Ολιβιέ Ασαγιάς «Η βοηθός».
  Η Κρίστεν Στιούαρτ έχει χάσει τον δίδυμο αδελφό της. Είχαν δώσει αμοιβαία υπόσχεση, όποιος φύγει πρώτος να επικοινωνήσει με τον άλλο. Περιμένει αυτή την επικοινωνία. Υπάρχουν ενδείξεις, αλλά δεν μπορεί να είναι σίγουρη. Και ενώ βρίσκεται σε αυτή την αδημονία, δολοφονείται η εργοδότριά της, μια διάσημη της οποίας κάνει τα ψώνια: ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα. Δεν είναι σωστό, αλλά δεν μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό να τα δοκιμάσει. Είναι ύποπτη, αλλά ευτυχώς σύντομα θα βρεθεί ο δολοφόνος.
  Με έχουν απασχολήσει και εμένα αυτά τα θέματα. Για τη ζωή μετά θάνατο, έχω δώσει μια μυθιστορηματική εκδοχή. Είναι το 13ο βιβλίο μου, το μυθιστόρημα «Το μυστικό των εξωγήινων». Όσο για την επικοινωνία με τα πνεύματα, ήταν ένα από τα θέματα του πρώτου μου βιβλίου που έχει τίτλο «Παραψυχολογία, μύθος ή πραγματικότητα;». Μάλιστα αυτό ακριβώς το θέμα υπήρξε και η αφετηρία για τη συγγραφή του. Και, πρέπει να ομολογήσω, ήταν ευχάριστη έκπληξη για μένα να δω ότι την απάντηση που έδωσα εγώ δίνει και ο Ασαγιάς, στο τελευταίο πλάνο.
  Αρκετά καλή ταινία, όμως δεν κατάφερε να κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα.

No comments: