Book review, movie criticism

Wednesday, September 6, 2023

Alfred Hitchcock, To χέρι που σκοτώνει (Shadow of a doubt, 1943)

Alfred Hitchcock, To χέρι που σκοτώνει (Shadow of a doubt, 1943)

 


  Από την Πέμπτη που μας πέρασε στους κινηματογράφους.

  Θα το ξαναγράψω, έχω ειδολογικές προτιμήσεις.

  Τα θρίλερ δεν είναι στην κορυφή των προτιμήσεών μου.

  Μεγάλος ο Χίτσκοκ, αλλά ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να τον δω πακέτο. Όμως δεν μπορώ να τον αγνοώ όταν παίζεται σε επανέκδοση.

  Μπορεί να μη με προβληματίζουν οι ταινίες του, να μη μου δημιουργούν τα βαθιά αισθήματα όπως οι κοινωνικές, για παράδειγμα ο «Δράκος» που παίζεται και αυτός σε επανέκδοση, όμως το σασπένς που υπάρχει σε έντονο βαθμό στα θρίλερ με κάνει να τα βλέπω ευχάριστα.

  Εν τούτοις αυτή η ταινία είχε κάτι που δεν μου άρεσε.

  Αυτός ο αγαπημένος αδελφός, ο αγαπημένος θείος, είναι δυνατόν να είναι δολοφόνος;

  Δεν μπορεί, ένας άλλος τον οποίο παρακολουθεί επίσης η αστυνομία είναι ο ένοχος για τη δολοφονία των τριών γυναικών, όχι αυτός.

  Ευτυχώς υπάρχει και το ειδύλλιο (είπαμε, τα romance μου αρέσουν) ανάμεσα στον αστυνομικό και την ανιψιά.

  Επειδή σίγουρα δεν έχετε τα ίδια γούστα με μένα, να σας πω ότι η ταινία έχει βαθμολογία 7,8 στο IMDb.

 

No comments: