Book review, movie criticism

Thursday, August 22, 2019

Roberto Begnini, Ο διαβολάκος (Il piccolo diavolo, 1988)


Roberto Begnini, Ο διαβολάκος (Il piccolo diavolo, 1988)


  Από σήμερα σε επανέκδοση.
  Όπως υπάρχουν σκηνοθέτες «που δεν μου πάνε», έτσι υπάρχουν και ηθοποιοί που δεν μου πάνε. Απόλυτα δεν μου πάει ο Mr. Bean, και εν μέρει ο Roberto Begnini. Αυτό βέβαια δεν πρέπει να σας επηρεάσει, η ταινία έχει καλή βαθμολογία στο IMDb, 7.
  Η ταινία είναι κωμωδία, αλλά με πολλά στοιχεία φανταστικού. Ο διαβολάκος ο Begnini έχει μπει στο σώμα μιας γυναίκας. Ο ιερέας (Walter Matau) καταφέρνει να τον βγάλει έξω. Και τότε αρχίζουν τα διάφορα κωμικά επεισόδια.
  Κάποια μου φάνηκαν εντελώς άνοστα, κάποια όμως ήταν ωραία. Ο Begnini, σαν ελαφρά καθυστερημένος, δημιουργεί ένα σωρό μπελάδες στον ιερέα. Οι σπασμωδικές χειρονομίες του θα τον έκαναν εξαιρετικό ηθοποιό της commedia delarte. Νομίζω γεννήθηκε σε λάθος εποχή.
  Έχουμε και δυο ειδύλλια, του Begnini με την Nicoletta Braschi, που σε τρία χρόνια θα γινόταν γυναίκα του, και του Walter Matau με την Stefania Sandrelli.
  Να μην παρεξηγηθώ, έχω δει ταινίες του Begnini που μου άρεσαν, αλλά και άλλες που δεν μου άρεσαν. Γι’ αυτήν εδώ θα έλεγα ναι και όχι.  

No comments: