Book review, movie criticism

Friday, February 15, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Η πεθερά (σελ. 16)



Η πεθερά

Η πεθερά βρίσκεται συχνά στο στόχαστρο των μαντινιαδολόγων. Ίσως είναι άδικο, αλλά καλά θα κάνουνε κι αυτές να μην ανακατεύονται στις υποθέσεις του ζευγαριού. Δεν θα παραθέσω και αυτές που ξέρω, παρά μόνο αυτές που μου έστειλε η Στέλλα.

Την πεθερά μου μια βραδιά στον ύπνο μου την είδα
και νόμιζα πως πάλευα με τη Λερναία Ύδρα

Κακό είναι συναπάντημα να δεις παπά μπροστά σου
μα πιο κακό είναι το πρωί να δεις την πεθερά σου

Την πεθερά μου βάλτε τη πάνω στον Ψηλορείτη
για να την βλέπουν οι οχτροί να σκιάζονται την Κρήτη

Την πεθερά μου θέλω α δω στα χασαπιά σφαγμένη
με το κιλό να την πουλούν, κανείς να μην την παίρνει

Όταν στο σπίτι μου κοντά η πεθερά ζυγώνει
με πιάνει σοκ αλλεργικό και παίρνω κορτιζόνη

No comments: