Book review, movie criticism

Tuesday, February 19, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Κουράγιο (σελ. 22)



Κουράγιο

Μετά από σχόλιο σε μια ανάρτηση της εκλεκτής φίλης και συναδέλφου Πέπης Μυρμιλιάγκου κλήθηκα να ενθαρρύνω, εγώ ο συνταξιούχος εκπαιδευτικός, τους εν ενεργεία συναδέλφους. Η Πέπη μου γράφει:
«θα μπορείς να μας ενθαρρύνεις, λοιπόν, Μπάμπη μου, με τις εναλλακτικές, πάντα ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις σου και κυρίως με το χιούμορ!!!!!»
Εγώ, αφού βάζω ένα like, ενθαρρύνω με μια μαντινιάδα:

Κουράγιο λοιπόν Πέπη μου για άλλη μια βδομάδα
σε λίγους μήνες έρχεται η Μεγαλοβδομάδα

Δεν είναι καλή μαντινιάδα. Ομοιοκαταληκτεί η «εβδομάδα» πάλι με εβδομάδα, έστω και σαν δεύτερο συνθετικό. Ακόμη, το «σε λίγους μήνες έρχεται» δεν δίνει ιδιαίτερο θάρρος, και ας λένε κάποιοι συνάδελφοι ότι μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων νιώθουν πως πέρασε η χρονιά. Θα μπορούσα βέβαια να γράψω «και όπου να ’ναι έρχεται», όμως θα ήταν ψέμα, αφού το σχόλιο γράφτηκε στις 14-1-2013. Και δεν είναι μόνο αυτό, φέτος το Πάσχα πέφτει αργά, το Μάη.
Έκανα την αυτοκριτική μου, όπως είχα μάθει μαθητεύοντας στην Αριστερά. Ελπίζω παρ’ όλ’ αυτά να έδωσα λίγο θάρρος στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-σε όσους διάβασαν το σχόλιο βέβαια.

No comments: