Book review, movie criticism

Tuesday, February 12, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Boobs (σελ. 13)



Boobs

Και άλλη μια μαντινιάδα από τη Στέλλα

Ποιος κερατάς σου έκανε στενό το φόρεμα σου
να μην χωρεί η χέρα μου να πιάσει τα βυζιά σου;

Διαβάζοντάς τη μου ήλθε στο μυαλό μια ανάμνηση από τα παιδικά μου χρόνια, που την έχω αφηγηθεί συχνά σαν ανέκδοτο.
Ήμασταν στον θερινό κινηματογράφο του χωριού μου και παρακολουθούσαμε μια ελληνική ταινία. Ασπρόμαυρη, δεκαετία του ’60. Ο άνδρας αγκαλιάζεται με την ηρωίδα και αρχίζει να τη χαϊδεύει, ενώ εμείς παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα. Ξαφνικά της πιάνει τα βυζιά. Και μέσα στην κατανυκτική σιωπή που επικρατούσε ακούμε ξαφνικά τη φωνή ενός πιτσιρικά από το Επάνω Χωριό, νομίζω τρία χρόνια μικρότερού μου, που πήγαινε ακόμη στο δημοτικό:
-Κατεβάζει, κατεβάζει;
  Ο σινεμάς τραντάχτηκε από τα γέλια. Ποιο ήταν το αστείο; Η ερώτηση ήταν αν κατεβάζει γάλα, όπως οι κατσίκες όταν τις αρμέγουν.

No comments: