Book review, movie criticism

Thursday, May 19, 2022

Graham Moore, Το κουστούμι (The outfit, 2022)

Graham Moore, Το κουστούμι (The outfit, 2022)

 


  Από σήμερα στους κινηματογράφους

 

  Δεν μου αρέσουν τα έργα crime, όμως αυτό μου άρεσε, μου άρεσε πάρα πολύ.

  Γιατί;

  Διότι δεν υπάρχει σ’ αυτό το άφθονο πιστολίδι που βλέπουμε σε άλλα αστυνομικά έργα, ούτε τα πολλά πτώματα. On stage είναι μόνο δύο, off stage νομίζω άλλα δύο.

  Και βέβαια η εξαιρετική ερμηνεία του Marc Rylance ως ράφτη υψηλής ραπτικής.

  Έχει έλθει από το Λονδίνο, και ως πελάτες του έχει γκάγκστερς που χρησιμοποιούν ένα ταχυδρομικό κουτί που βρίσκεται στο ραφείο του για να ανταλλάσσουν δέματα. Η πελάτες του θέλουν να εξοντώσουν μια αντίπαλη συμμορία, αλλά κάτι στραβώνει: υπάρχει ένας καταδότης. Ποιος είναι;

  Το σασπένς δημιουργείται από την αρχή: ποιος είναι ο καταδότης; Βέβαια δεν μπορεί να είναι κάποιος άγνωστος από την οργάνωση, πρέπει να είναι ή ο ράφτης ή η κοπέλα που έχει στη ρεσεψιόν.

  Αυτός ο καταδότης είναι η αιτία και θα μπλέξουν σε μια άσχημη περιπέτεια, με κίνδυνο να τους στοιχίσει τη ζωή.

  Αν πω περισσότερα θα κάνω σπόιλερ. Πάντως υπάρχει μια εντυπωσιακή ανατροπή, στο τέλος.

  Τελικά ποιος από τους δυο (αυτό το σποϊλεράκι το έχω ήδη κάνει) είναι ο καταδότης;

  Αν θέλετε να μάθετε να πάτε να δείτε την ταινία. Είναι εξαιρετική, εμένα όπως είπα μου άρεσε πάρα πολύ, και να το τονίσω αυτό, κυρίως για την ερμηνεία του Marc Rylance.

    

 

 

No comments: