Book review, movie criticism

Sunday, May 29, 2022

Έρχονται οι ρώσοι

Έρχονται οι ρώσοι

Στο σχολείο δεν κάναμε αγγλικά, δεν υπήρχαν καθηγητές εκείνη την εποχή. Εγώ όμως ήθελα να μάθω αγγλικά και διάβαζα μόνος μου. Ο πατέρας μου μού έλεγε συχνά: Τι τα διαβάζεις τα αγγλικά, να διαβάζεις τα μαθήματά σου. Θα έλθουν οι ρώσοι και θα σφάξουν τους αμερικάνους  (ακριβώς έτσι· ή μάλλον όχι ακριβώς έτσι, στα κρητικά: Ήντα τα διαβάζεις τα αγγλικά, α διαβάζεις τα μαθήματά σου. Α να ’ρθουνε θέλει οι ρώσοι και α τσι σφάξουνε τσ' αμερικάνους).

Δευτεροετής φοιτητής αγγλικής φιλολογίας μαθαίνω ρώσικα. Και ο πατέρας μου: -Τι τα διαβάζεις τα ρώσικα, να διαβάζεις τα μαθήματά σου (τώρα πια τα μαθήματά μου ήταν τα αγγλικά). Εγώ: -Καλά, εσύ δεν μου έλεγες ότι θα ’ρθουν οι ρώσοι να σφάξουν τους αμερικάνους; Πρέπει να είμαι προετοιμασμένος.

Τον αποστόμωσα. Δεν μου ξαναέκανε κουβέντα.

 

No comments: