Book review, movie criticism

Tuesday, October 24, 2017

Αυτοεκδίδομαι ψηφιακά-Gustave Flaubert

Κρίση στο βιβλίο, κρίση στην ύστερη ηλικία, κρίση παντού. Καθώς είμαι ηλεκτρονικάκιας και πιστεύω στο ηλεκτρονικό κείμενο, σε κάποια βιβλία μου φρόντισα να εξασφαλίσω το pdf. Έκανα το πρώτο πείραμα, έφτιαξα μόνος μου το layout σε τρεις βιβλιοκριτικές μου για τον Φλωμπέρ, 30 σελίδες, το πήγα στο Σταμάτη στον οποίο έβγαζα φωτοτυπίες επί χρόνια, και δικές μου και του Παιδαγωγικού Τμήματος τότε που ήμουν αποσπασμένος (Γωνία Σόλωνος και Ζωοδόχου Πηγής το καινούριο μαγαζί του). Αναβαθμισμένος, κάνει και ψηφιακές εκδόσεις. Ενάμισι ευρώ μου στοίχισαν οι τριάντα σελίδες, ενώ στην αρχή που δεν κατάλαβε και νόμισε τρακόσες μου είπε για δέκα ευρώ για ένα αντίτυπο. Τόσα θα έδινε κανείς για να αγοράσει ένα βιβλίο στο ίδιο σχήμα, Α5. Για περισσότερα, το κόστος πέφτει. Εδώ είναι το pdf. http://bit.ly/2y2GXdg Πάνω σ’ αυτό το layout κάνω το επόμενο βιβλίο μου, και μάλλον θα κάνω όλα τα επόμενα. 

No comments: