Book review, movie criticism

Friday, February 4, 2022

Grigori Kozintsev, Hamlet (1964)

Grigori Kozintsev, Hamlet (1964)

 


  Αφού είδαμε το «Έγκλημα και τιμωρία» (Πρεστουπλιένιε ι νακαζάνιε, ο φίλος μου ο Γιάννης έμαθε και τον ρώσικο τίτλο) με τον Ινοκέντι Σμοκτουνόφσκι στο ρόλο του επιθεωρητή Πορφίρι, ο φίλος μου ο Γιάννης θέλησε να δούμε και τον «Άμλετ», όπου παίζει τον επώνυμο ρόλο. Την είχα δει την ταινία παλιά, μου άρεσε πάρα πολύ, ιδιαίτερα η σκηνή που ο Άμλετ σκοτώνει το βασιλιά που είχε δολοφονήσει τον πατέρα του.

  Ο Γριγόρι Κοζίντσεφ είναι ένας εξαιρετικός σκηνοθέτης, και δεν μπορούσε η ταινία του παρά να είναι εξαιρετική, πράγμα που φανερώνει και η υψηλότατη βαθμολογία της στο IMDb, 8,3.

  Αντί να πω για την ταινία θα παραθέσω έναν σύνδεσμο με ένα κείμενό μου που αναφέρεται στον Άμλετ.  

  Παραλίγο να το ξεχάσω, τη μουσική υπογράφει ένας αγαπημένος μου συνθέτης, ο Ντιμίτρι Σοστάκοβιτς.

 

No comments: