Book review, movie criticism

Monday, January 1, 2024

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά

 

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά

 


  -Σε λιγότερο από μήνα κλείνω τα… (δεν θα σας πω, αν έχετε την περιέργεια ψάξετε στο προφίλ μου). Πόσο θα ήθελα να ήμουν 62 χρονών.

  -Πας καλά; Γιατί 62 και όχι 40, ή 35 καλύτερα, νέος ακόμη αλλά φτασμένος επαγγελματικά;

  -Γιατί στα 62 ήμουν ήδη μισό χρόνο συνταξιούχος. Και όπως μας είπε πολλές φορές στο φιλολογικό του καφενείο ο συγχωρεμένος ο Ιάσωνας ο Ευαγγέλου, όταν πάρεις σύνταξη αρχίζεις και ζεις.

  Διάβασα πολλά, είδα πολλές ταινίες, έγραψα πολλά από τότε.

  Και στα 62 δεν είχαν εμφανιστεί ακόμη τα προβλήματα υγείας που εμφανίστηκαν αργότερα, και δεν είχε επιδεινωθεί η δισκοπάθειά μου.

  Κρίμα που δεν υπάρχει κανένας διάβολος να ικανοποιήσει την επιθυμία μου, όπως στο γνωστό παραμύθι του Γκαίτε.

  Και πάλι εύχομαι καλή χρονιά σε όλες και όλους, χρόνια πολλά σ’ αυτές και σ’ αυτούς που έχουν την ονομαστική τους εορτή, και χρόνια πολλά στην ξαδέλφη μου την Τόνια και σε όλες και όλους που τυχαίνει να έχουν τα γενέθλιά τους σήμερα.

No comments: