Book review, movie criticism

Wednesday, August 9, 2023

Ομιλείτε κρητικά

Ομιλείτε κρητικά

 

Πάλι την ιδέα για αυτή την ανάρτηση μου της έδωσε μια συζήτηση που είχα με το φίλο μου το Γιώργη το Μανιαδάκη. Ξέχασα τη λέξη που μου είπε ότι την είπε κάποιος, έπρεπε να την είχα σημειώσει, έτσι θα παραθέσω μόνο την άλλη, που με είχε ξενίσει όταν την άκουσα από τον πατέρα μου.

Ρωτάμε, τι ομάδα αίματος είσαι (παρεμπιπτόντως, είμαι 0 ρέζους θετικό).

Ομάδα αίματος.

Αίματος.

Ο πατέρας μου είχε ψωρίαση. Και θυμάμαι που μας είπε κάποτε: είναι αρρώστια του αιμάτου.

Η κοινή νεοελληνική επέστρεψε στην αρχαία ελληνική για να σχηματίσει τη γενική: του αίματος.

Κρίμα να μη θυμάμαι τη λέξη που είπε ο Γιώργης.

Συμπληρώνω κανένα μισάωρο μετά. Πριν κάνω την ανάρτηση πήρα τηλέφωνο το Γιώργη, όμως δεν θυμότανε. Μετά θυμήθηκε και με πήρε τηλέφωνο. Τη λέξη την είπε η Άννα Γ. «Αύριο είναι του αγιού Πνεμάτου»

 

No comments: