Book review, movie criticism

Saturday, August 19, 2023

Coen brothers, Fargo (1996)

Coen brothers, Fargo (1996)

 


  Από προχθές στους κινηματογράφους

  Έχω δει άλλες δυο ταινίες των αδελφών Κοέν και δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα.

  Δεν μου αρέσουν οι ταινίες, έχω βαρεθεί να το γράφω, που ο ήρωας είναι αρνητικός. Έτσι και αυτή η ταινία, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, παρά τα εχέγγυα που είχε σαν επανέκδοση.

  Και παρά την εξαιρετική ερμηνεία του William H. Macy, στο ρόλο του διευθυντή πωλήσεων μιας αυτοκινητιστικής εταιρείας της οποίας ιδιοκτήτης είναι ο πεθερός του.

  Θέλει χρήματα για να αγοράσει μια έκταση να κάνει γκαράζ, αλλά δεν τολμάει να του τα ζητήσει. Ζητάει από κάποιον να απαγάγει τη γυναίκα του, και θα πάρει εκτός από την αμοιβή του και ένα αμάξι. Θα έχει και έναν συνεργάτη. Με τα λύτρα θα αγοράσει αυτή την έκταση (τώρα το σκέφτηκα, πώς θα το δικαιολογήσει στον πεθερό του;)

  Και εμφανίζονται στη σκηνή δυο ακόμη κακοί, πιο κακοί απ’ αυτόν.

  Σιγά σιγά θα έχουμε και τα πτώματα, πέντε τον αριθμό. Τα απαριθμεί η αστυνομικός (έξυπνο από τη μεριά των Κοέν, να βάλουν γυναίκα στην ανίχνευση του εγκλήματος, μια γυναίκα που έχει το στυλ μιας απλής νοικοκυράς, όμως πανέξυπνης ώστε να βρίσκει ίχνη).

  Συναρπαστική η πλοκή γι’ αυτούς που αγαπούν τα crime. Αν και εγώ την είδα απλώς ευχάριστα, οι λάτρεις του είδους θα τη λατρέψουν. Μην παρασυρθείτε από τα λεγόμενά μου, η βαθμολογία της στο IMDb είναι 8,1.     

 

 

No comments: