Book review, movie criticism

Thursday, June 1, 2017

Robert Β. Weide, How to lose friends and alienate people (Πώς να χάσεις τους φίλους σου, 2008)



Robert Β. Weide, How to lose friends and alienate people (Πώς να χάσεις τους φίλους σου, 2008)

  Ο Sidney Young διευθύνει ένα περιοδικό που πνέει τα λοίσθια, έτσι όταν του προσφέρεται η ευκαιρία να δουλέψει σε ένα πρωτοκλασάτο περιοδικό τρίβει τα χέρια του από τη χαρά του. Όμως είναι αδέξιος, και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι σε όλους αντιπαθής.
  Σε όλους; Η Άλισον, ενώ αρχικά τον αντιπαθεί, τελικά θα τον ερωτευθεί. Όμως αυτό θα το μάθουμε στο τέλος. Μέχρι τότε παρακολουθούμε διάφορα κωμικά επεισόδια στις επαφές του με διάφορους, άνδρες και γυναίκες.
  Την ταινία την είδα απόψε με το γιο μου. Από εκεί αντιγράφω τον διάλογο ανάμεσα σε πατέρα και γιο Young.
  Γιος: Ξέρεις με ποιον έκανα παρέα σήμερα; Με τον Ορλάντο Μπλουμ.
  Πατέρας: Δεν τον ξέρω.
  Γιος:  Φυσικά, κανένα δεν ξέρεις.
  Ο πατέρας είναι καθηγητής φιλοσοφίας και έχει γράψει βιβλία. Εγώ έχω πτυχίο φιλοσοφίας και ένα βιβλίο μου, το «Η αναγκαιότητα του μύθου», είναι φιλοσοφικά δοκίμια.
  Διάλογος μεταξύ εμένα και του γιου μου.
  Εγώ: Ποιος είναι αυτός ο Ορλάντο Μπλουμ; Δεν τον ξέρω.
  Ο γιος μου: Έπαιζε στον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών».
  Εγώ: Ξέρω μόνο τον Χάρολντ Μπλουμ.
  Ανταλλάξαμε πληροφορίες.
  Εγώ έμαθα ότι ο Ορλάντο Μπλουμ έπαιζε στον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών» (την ταινία την ξέρω, αλλά δεν την έχω δει) και ο γιος μου ότι ο Χάρλοντ Μπλουμ είναι θεωρητικός της λογοτεχνίας, με πιο γνωστό βιβλίο του την «Αγωνία της επίδρασης».
   

No comments: