Book review, movie criticism

Wednesday, January 30, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες- Ευχή για τα γενέθλιά μου



(προδημοσίευση)
Ευχή για τα γενέθλιά μου

Μου την έστειλε η Μαρίνα η Καβαλλιεράκη. Συγκεκριμένα την ανάρτησε στον τοίχο μου στο facebook.

Για τα γενέθλιά σου εύχομαι πάντα χαρά και γέλιο
κι η ευτυχία να γενεί στο σπίτι σου θεμέλιο.

Πολύχρονος και πάντα δημιουργικός Μπάμπη!

Οι ευχαριστίες μου στο σχόλιο:

Σ’ ευχαριστώ πολύ Μαρίνα για τις έμμετρες ευχές σου, να είσαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και δημιουργική.

Δέχτηκα ένα σωρό ευχές στις οποίες έπρεπε να απαντήσω, και δεν είχα νου να ευχαριστήσω έμμετρα. Μπορώ όμως να το κάνω τώρα, με την ησυχία μου.

Σ’ ευχαριστώ Μαρίνα μου για τσ’ όμορφες ευχές σου
(δεν βάζω «πολύ» για να μη χαλάσει ο δεκαπεντασύλλαβος, το εννοώ όμως)
Και σε μια δύσκολη στιγμή να μη βρεθείς ποτές σου.

No comments: