Book review, movie criticism

Friday, December 6, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Ευχές (σελ. 66)



Ευχές

Φίλη στο facebook που τη λένε Νικολέττα γράφει σε ανάρτησή της:
«Ευχαριστώ από πριν και για μετά, αλλά θέλω δύο ευχές».
Εγώ γράφω σε σχόλιο:

Δυο ευχές λίγες μου φαίνονται, κι οι τρεις τι να σου κάνουν
Εγώ σου δίνω εκατό, που σίγουρα σε φτάνουν

Πάντως αν διαβάσει το σχόλιο και θελήσει να μου κάνει πλάκα ζητώντας μου να τις απαριθμήσω, θα της απαντήσω με την ευχή της συγχωρεμένης της γιαγιάς μου "Την ευκή τσ' ευκής μου να 'χεις και χωρίς να κάμεις να 'χεις". 
Τώρα που το σκέφτομαι, σαν περίεργη μου φαίνεται η ευχή. Ευτυχώς δεν έπιασε, δεν είχα καμιά ικανότητα σ' αυτό, να έχω χωρίς να κάμω, κάποιοι που την είχανε βρίσκονται τώρα φυλακή (κάποιοι, όχι όλοι, οι περισσότεροι βρίσκονται απέξω). Μπορεί όμως να εννοούσε να κερδίσω κανένα λαχείο.

No comments: