Book review, movie criticism

Tuesday, December 24, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Κάλαντα (σελ. 67)



Κάλαντα

Η μαθήτριά μου η Ελευθερία βρίσκεται προφανώς στον ηλεκτρικό και αναρτά στο facebook,  about an hour ago near Káto Patísia via mobile, αυτό εδώ.
Σ'αυτο το τρενο που ρθαμεεε, πετρα, πετρα να μη ραγισει!! " αντε καλα χριστουγεννα.
Εγώ σχολιάζω:
Και να μη πέσει σε γκρεμό, ούτε να κουτουλήσει. Κάνε μια ρίμα βρε Ελευθερία, κρητικιά είσαι, μπορείς.
Μου είχε κάνει request ενώ ήταν στο γυμνάσιο, γιατί λέει είχε ακούσει καλά λόγια για μένα. Αυτό κι αν ήταν κολακευτικό. Κάποια χρόνια πριν βέβαια, τώρα είναι φοιτήτρια κι εγώ συνταξιούχος.

2 comments:

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou said...

Χρόνια Πολλά σου Μπάμπη μου
μ' ευχές σε μαντινάδες
να χαίρονται οι μαθήτριες
να χαίρονται οι κυράδες.

Babis Dermitzakis said...

Χρόνια πολλά σου Δάφνη μου
καλά κι ευτυχισμένα
ακόμα πιο καλύτερα
από τα περασμένα
(δεν εννοώ τα πρόσφατα, εννοώ τα χρόνια πριν το 2009)