Book review, movie criticism

Sunday, November 5, 2017

82η ιστορία, Το γαλακτομπούρεκο

82η ιστορία, Το γαλακτομπούρεκο

  Το αντρόγυνο με το αγροτικό τους σταματάνε στο βενζινάδικο. Ο δείκτης της βενζίνας είναι χαμηλά, πρέπει να φουλάρουνε πριν πάνε στη Θριπτή. Ο βενζινάς έχει και καφενείο, όπου μπορείς να καθίσεις να πιεις τον καφέ σου. Μικρογεύματα δεν έχει, αλλά προσφέρει και γλυκά. Στον πάγκο είναι ένα ταψί γαλατομπούρεκα. –Φάε πέντε, λέει στο χωριανό μου, και μόλις πας στο Αόρι (το άλλο όνομα της Θριπτής, το πιο συνηθισμένο) θα ρίξεις αμέσως στη γυναίκα σου δυο μαζεμένα.
  Μετά από αρκετές μέρες ξαναπερνάνε για βενζίνα. Και η γυναίκα ρωτά τον βενζινά. -Δεν μου λες, έχεις από αυτά τα γαλατομπούρεκα που μας έδωσες την άλλη φορά;

  Ο φίλος που μου είπε την ιστορία με όρκισε να μην πω ονόματα, και ορκίστηκα. Αλλά όταν μου τα είπε, μου φάνηκε σαν στημένο. Ο άντρας, γνωστός καλαμπουρτζής, έβαλε τη γυναίκα του να κάνει αυτή την ερώτηση στον βενζινά. 

No comments: