Book review, movie criticism

Thursday, January 28, 2010

Αθωώθηκε η Στέλλα Πρωτονοτάριου

Αθωώθηκε η Στέλλα Πρωτονοτάριου. Εδώ βρίσκεται η ανακοίνωση της ΔΟΕ. Διώχθηκε, όπως λέει η ανακοίνωση, από την τότε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Και σκέφτομαι ότι τελικά υπάρχουν και χειρότερα. Εγώ απλώς διώχτηκα από σχολικός σύμβουλος, με εντολή από την τότε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να μου αλλάξουν την βαθμολογία στη συνέντευξη(τα εικοσάρια έγιναν τριάρια και από πρώτος βρέθηκα τεσσαρακοστός δεύτερος), πράγμα που συνιστά ποινικό αδίκημα όπως με πληροφόρησε ο αιρετός κος Θεόφιλος Σακαλλίδης. Εγώ απλώς στη συνέχεια πέρασα μια ΕΔΕ για τα σόκιν ανέκδοτα που είχα αναρτήσει σ' αυτό το blog. Η Στέλλα Πρωτονοτάριου πέρασε πλημμελειοδικείο, εκεί που έπρεπε να της πούνε μπράβο για την πρωτοβουλία της,τη διδασκαλία της αλβανικής στους αλβανούς μαθητές. Σκέφτομαι πως θα μπορούσα να την είχα πάθει κι εγώ. Ως σχολικός σύμβουλος είχα αναρτήσει στην ιστοσελίδα μου δυο διηγήματα του Ισμαήλ Κανταρέ, με την προτροπή στους συναδέλφους να τα διδάξουν στους μαθητές τους, με το σκεπτικό ότι έχουν δικαίωμα οι αλβανοί μαθητές να μάθουν ότι έχουν ένα μεγάλο συγγραφέα διεθνούς φήμης, όπως έχουμε εμείς τον Καζαντζάκη. Όχι, δεν μου είπαν μπράβο γι αυτή την πρωτοβουλία, αλλά ευτυχώς, σκέφτομαι τώρα, δεν με δίωξαν κιόλας.

No comments: