Book review, movie criticism

Tuesday, March 24, 2020

Μένουμε σπίτι, με μια προσθήκη


Αγαπητές μου φίλες, αγαπητοί μου φίλοι,
  Ανήκω στις ομάδες υψηλού κινδύνου (πάνω από 65, με κολπική μαρμαρυγή), γι’ αυτό σας θερμοπαρακαλώ:
ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ
  Αν κολλήσω τον κωλο-κοροναϊό, πιθανώς να έχετε αποτελέσει έναν από τους κρίκους της αλυσίδας που θα μου τον έχει μεταδώσει.
  Σας τηλεφιλώ
Μπάμπης Δερμιτζάκης
Υ.Γ. Αν δεν ξανακούσετε από μένα, όταν ανοίξουν πάλι οι εκκλησίες ανάψτε ένα κεράκι και για μένα.

  Μετά από ένα σωρό σχόλια στο facebook αναγκάστηκα να κάνω διευκρινίσεις:
  Αγαπητές μου φίλες, αγαπητοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σας λόγια, όμως το παρεξηγήσατε. Έχω αναρτήσει κάποια χιουμοριστικά για τον κορωναϊό, και ανάμεσα σ’ αυτά ήταν και αυτό. Βέβαια το χιούμορ είναι black, όμως ήθελα κι εγώ, με το δικό μου τρόπο, να τονίσω το πόση σημασία έχει να μένουμε σπίτι. Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ.

No comments: