Book review, movie criticism

Thursday, December 22, 2022

Covid

 


Ποτέ μην αναβάλλεις.

  Ή μήπως πρέπει;

  Ψοφόκρυο προχθές, έπρεπε να περάσω τη μηχανή ΚΤΕΟ.

  Και αν μου συμβεί κάτι και δεν μπορέσω να περάσω έγκαιρα, και πληρώσω πρόστιμο;

  Ε, δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω με τη μηχανή ενώ κάνει κρύο.

  Στη σιέστα μου είχα την ιδέα να κοιμηθώ μόνο με μια κουβέρτα, αφήνοντας αναμμένο το υπόστρωμα.

  Ξύπνησα με βήχα.

  Τώρα ποιο από τα δυο ήταν, που πήγα στο ΚΤΕΟ με το κρύο ή που κοιμήθηκα μόνο με ένα πάπλωμα;

  Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία, είναι κρύωμα.

  Χθες έπρεπε να πάω σε ένα ιατρικό ραντεβού.

  Να πάω με τη μηχανή ή με το αυτοκίνητο;

  Εκτός από το πάρκιν που θα έπρεπε να πληρώσω ήξερα ότι στους δρόμους γίνεται χαμός, με τη μηχανή θα ήταν πιο άνετα.

  Τελικά καθυστέρησα και λίγο με κάτι τηλέφωνα και κάτι τσατ, πήγα με τη μηχανή.

  Λιακάδα, δεν κρύωνα καθόλου.

  Φυσικά τόσο στο ΚΤΕΟ όσο και στο νοσοκομείο φορούσα μάσκα. Στο νοσοκομείο βέβαια ήταν υποχρεωτικό, αλλά και να μην ήταν πάλι θα φορούσα, όπως φοράω παντού όπου πηγαίνω σε εσωτερικό χώρο, δεν είμαι τόσο ανεύθυνος. Σουπερμάρκετ, φαρμακείο, οπωσδήποτε.

  Δεν έκανα πυρετό, απλώς βήχα. Καμιά σχέση με αυτό που πέρασα πριν ένα μήνα νομίζω, με φοβερό πονόλαιμο, πήρα αντιβίωση. Το self test (σιέλου) που είχα κάνει έδειξε αρνητικό.

  Είπα, δεν είμαι ανεύθυνος.

  Απόψε έχουμε συνάντηση στη Λέσχη Ανάγνωσης. Θα ήμουν ανεύθυνος να πάω χωρίς να κάνω τεστ.

  Και το έκανα, πάλι σιέλου, πριν από λίγο.   

  Και βγήκε θετικό.

  Και ήταν η μοναδική φορά που έχω κάνει σελφ τεστ και ήμουν 100% σίγουρος ότι θα έβγαινε αρνητικό.

  Μα γιατί τόσο ήπια συμπτώματα;

  Φαντάζομαι γιατί έχω κάνει και την πέμπτη δόση.

  Τώρα θα καθίσω μέσα βέβαια, για κάμποσες μέρες.

  Δεν θα πάρω ούτε κλαρισίντ ούτε ζεαξανθίν, με τα οποία είμαι εφοδιασμένος. Το οξυγόνο μου είναι 97, όπως συνήθως.  

  Ελπίζω ότι θα αναρρώσω αφού νιώθω εντελώς καλά σήμερα, ότι δεν θα χειροτερέψω.

  Πριν αναρτήσω θέλω να κάνω μια πλάκα στον φίλο μου τον Νίκο, τον φαρμακοποιό.

  Μου είπε να περάσω πριν τα Χριστούγεννα, να ευχηθούμε αλλήλους χρόνια πολλά από κοντά.   

  Τον πήρα τηλέφωνο.

  Του είπα να περάσω να του κάνω τα χρόνια πολλά από κοντά.

  Πέρνα μου λέει.

  Μετά του είπα ότι έχω covid.

  Ποια είναι η πλάκα;

  Νομίζει ότι του έκανα πλάκα.

  Όταν δει την ανάρτηση με τη φωτογραφία θα καταλάβει ότι δεν του έκανα πλάκα.

 

2 comments:

Michail Dim. Drakomathioulakis said...

Περαστικά, κύριε Δερμιτζάκη!!!

Babis Dermitzakis said...

Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.