Book review, movie criticism

Tuesday, February 2, 2021

Και πάλι για τον κορονοϊό

  Μια φίλη μου έστειλε ένα κείμενο στο messenger, το οποίο αναζήτησα στο διαδίκτυο για να παραθέσω τον σύνδεσμο. Χοντρικά έλεγε ότι ενδείκνυται αντιβίωση για τον κορονοϊό. Το έστειλα σε μια ομάδα φίλων, η φίλη μου η Μαρία μου απάντησε, ρωτώντας με πού βρήκα το κείμενο, και στην απάντησή μου ξεκινούσα ως εξής:

  «Καλημέρα Μαρία, εγώ το ήξερα, ήμουν αποφασισμένος αν με έπιανε πυρετός θα έπαιρνα αμέσως το κλαρισίντ που παίρνω χρόνια. Πριν λίγες μέρες διάβασα και για ένα αντιβιοτικό ευρέως φάσματος, ρώσικο, που είναι αποτελεσματικό για τον κορονοϊό. Το κλαρισίντ είναι ευρέως φάσματος». Δεν βρίσκω την ιστοσελίδα που το διάβασα, στην οποία συστήνεται το augumentin.

  Τώρα είχα μια άλλη πληροφορία. Αντιγράφω:

  «Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του ιατρού. Πρόσφατα, φιλικό μου ζευγάρι και η κόρη τους νόσησαν.

  Το ζευγάρι ακολούθησε τις οδηγίες του ιδιώτη γιατρού τους, πήρε αντιβίωση και ανάρρωσε χωρίς να κάνει ακροαστικά.

Η κοπελίτσα ακολούθησε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, που ήταν να μην πάρουν αντιβίωση, και παρουσίασε αναπνευστικό πρόβλημα».

  Θυμάστε με τις μάσκες, που αρχικά ο ΠΟΥ έλεγε ότι δεν χρειάζονται, και εγώ είπα ότι αυτά που λέει ο ΠΟΥ είναι…

  Μετά, όταν υπήρξε επάρκεια μασκών, άλλαξε τροπάρι.

  Υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις ειδικών. Όταν συστήνουν κολχικίνη συμφωνώ. Όταν συστήνουν ζυθρομάξ συμφωνώ. Όταν συστήνουν ενίσχυση του ανοσοποιητικού με βιταμίνη C, βιταμίνη D, ψευδάργυρο και κερσετίνη συμφωνώ. Προσωπικά δεν άκουσα το «μην πάρετε αντιβίωση», αλλά δεν άκουσα και το «να πάρετε αντιβίωση».

  Να εξηγούμαστε: Δεν είμαι γιατρός για να σας συμβουλεύσω τι να κάνετε. Απλά σας λέω τι διάβασα και τι θα κάνω εγώ, αν τύχει και… που εύχομαι να μην τύχει.

 

No comments: