Book review, movie criticism

Monday, February 22, 2021

Σχόλιο για τα σεξουαλικά σκάνδαλα

Με αφορμή τη σειρά αποκαλύψεων που άρχισε με την Μπεκατώρου και πήρε τη μορφή χιονοστιβάδας και τις οποίες πολλοί σχολιάζουν στα social media, θα ήθελα να γράψω κι εγώ το σχόλιό μου.

Ο ομοφυλόφιλος Πλάτωνας στο «Συμπόσιο» λέει ότι η ετεροφυλοφιλία είναι συνήθεια βαρβαρική. Στις σεξουαλικές μου προτιμήσεις είμαι εκατό τοις εκατό βάρβαρος, όμως δεν είμαι καθόλου ομοφοβικός. Ας μην ξεχνάμε ότι διάσημοι των γραμμάτων και της τέχνης ήσαν ομοφυλόφιλοι. Στην ομοφυλοφιλία υπάρχει συναίνεση, αλλά μπορεί και να υπάρξει και βιασμός όπως και στην ετεροφυλοφιλία. Επίσης μπορεί να υπάρξει και σεξουαλικός εκβιασμός: ή πέφτεις στο κρεβάτι μου ή απολύεσαι. Αν θέλεις να σε προσλάβω, πρέπει να πέσεις στο κρεβάτι μου. Επίσης υπάρχει και η αποπλάνηση ανηλίκων. Όμως ενώ στην ετεροφυλοφιλία και την ομοφυλοφιλία η αποπλάνηση είναι εξαίρεση, στην παιδεραστία είναι ο κανόνας.

Μόνοι οι σεξουαλικές σχέσεις που βασίζονται στην χωρίς όρους συναίνεση μπορούν να έχουν την επιδοκιμασία μας. Κάθε σεξουαλική σχέση που βασίζεται στον βιασμό, τον εκβιασμό ή την αποπλάνηση είναι καταδικαστέα.

 

No comments: