Book review, movie criticism

Wednesday, August 15, 2012

Κατωχωρίτικες ιστορίες, 3η ιστορία, Το ταξί



Κατωχωρίτικες ιστορίες, 3η ιστορία, Το ταξί

  Θυμήθηκα κι εγώ μια κατωχωρίτικη ιστορία. Μου την είπαν παλιά, και συνέβη πολύ πιο παλιά, όταν οι πρωταγωνιστές της ήσαν νεαροί. Δεν είμαι σίγουρος εκατό τα εκατό για το ποιος μου την είπε, είμαι όμως απόλυτα σίγουρος για τον πρόσωπο που είπε την ατάκα που θα σας κάνει να γελάσετε. Δεν θα πω όμως το όνομά του, για ευνόητους λόγους. Όμως ας πω το μικρό του όνομα: Μανώλης. Εμμανουήλ ο τρίτος.
  Οι δυο φίλοι έρχονται στην Αθήνα από την Κρήτη με το πλοίο. Θα τους φιλοξενήσει ο φίλος τους ο Μανώλης. Έχουν πολύ λίγα λεφτά πάνω τους. Έρχονται για να βρουν δουλειά.
  Κατεβαίνουν στο λιμάνι, πρώτη φορά έρχονται στην Αθήνα, δεν υπήρχε περίπτωση να βρουν το σπίτι του φίλου τους παίρνοντας λεωφορεία, έτσι παίρνουν ταξί. Φτάνουν στο σπίτι του, ρωτάνε τον ταξιτζή πόσο κάνει το αγώι, τόσο κάνει, μετράνε τα λεφτά τους, δεν τους φτάνουν. 
  –Περίμενε του λένε, να πάρουμε λεφτά από το φίλο μας να σε πληρώσουμε.
  Σε μονοκατοικία μένει ο φίλος, του κτυπάνε την πόρτα.
  -Μανώλη κοιμάσαι;
  -Τι θέλετε;
  -Να μας δώσεις λεφτά να πληρώσουμε το ταξί.
  -Θαρρώ πως κοιμούμαι.

No comments: