Book review, movie criticism

Saturday, July 20, 2019

Jean Girault, Ο χωροφύλακας του Σεν Τροπέ (Le gendarme de Saint-Tropez, 1964)


Jean Girault, Ο χωροφύλακας του Σεν Τροπέ (Le gendarme de Saint-Tropez, 1964)


  Από προχθές σε επανέκδοση.
  Δεν μου αρέσει ο Λουί ντε Φινές με το υστερικό του παίξιμο, όπως δεν μου αρέσουν ο Τζέρι Λιούις και ο Μίστερ Μπιν με τις ηλίθιες γκριμάτσες. Όμως έχω δει έργα του Λουί ντε Φινές που μου άρεσαν εξαιτίας του σεναρίου με τις κωμικές σκηνές. Και αυτή η ταινία μου άρεσε για τον ίδιο λόγο.
  Στην αρχή έχουμε μια παράθεση κωμικών επεισοδίων, όμως από τη μέση περίπου και μετά η ταινία παίρνει μια αστυνομική πλοκή με την κλοπή ενός Ρέμπραντ. Στην όλη ιστορία θα μπλέξει και η κόρη του με την παρέα της, και τα σπασμένα θα τα πληρώσει αυτός. Όμως στο τέλος θα θριαμβεύσει συλλαμβάνοντας τον κλέφτη. Κυνηγητό με αυτοκίνητα, κρυφτούλι, ψεύτικες ταυτότητες, αυτά θα αποτελέσουν τα βασικά στοιχεία για τα κωμικά επεισόδια.

No comments: