Book review, movie criticism

Thursday, July 26, 2018

Matthew Ross, Siberia (Έρωτας στη Σιβηρία, 2018)


Matthew Ross, Siberia (Έρωτας στη Σιβηρία, 2018)


  Από σήμερα στους κινηματογράφους.
  Έχω δηλώσει ότι μου αρέσουν τα romance. Τα crime λιγότερο, αλλά σε αυτά σχεδόν πάντα υπάρχει και το romance. Στην ταινία του Ρος εκπροσωπούνται ισόποσα θα έλεγα.
  Ο Κιάνου Ρηβς είναι έμπορος διαμαντιών. Θα πάει στην Ρωσία για μια διαπραγμάτευση. Όμως εκεί θα βρεθεί μπροστά σε απροσδόκητα προβλήματα, που τον φέρνουν στο στόχαστρο των αγοραστών. Παράλληλα θα ερωτευθεί μια Ρωσίδα, ιδιοκτήτρια ενός μπαρ. Κάποιες δυσκολίες με τα αδέλφια της θα ξεπεραστούν.
  Α, έχω δηλώσει επίσης ότι δεν μου αρέσουν τα unhappy end.
  Αρκετά καλή ταινία, θα μου άρεσε περισσότερο αν…
  Αν ενδιαφέρεστε να δείτε πώς δυο άτομα γίνονται αδελφοποιτοί στη Ρωσία, δείτε οπωσδήποτε την ταινία. Θα εκπλαγείτε. 

No comments: