Book review, movie criticism

Monday, December 31, 2018

Γιάννης Παπαδάκος, The bachelor 2 (2017)


Γιάννης Παπαδάκος, The bachelor 2 (2017)


  Αφού είδαμε το «The bachelor» είπαμε να δούμε και το «The bachelor 2». To «The bachelor 3», επίσης του Γιάννη Παπαδάκου (το «The bachelor» ήταν του Αντώνη Σωτηρόπουλου) δεν μπορέσαμε να το δούμε στη δημοσιογραφική προβολή και έτσι δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, απλά θα σχολιάσω εδώ τη χαμηλή βαθμολογία που είχαν τα άλλα δύο, κάτω από 6.
  Κρίνοντας και από τα σχόλια που είχα στην ανάρτηση που έκανα για το «Αιγαίο SOS» θα έλεγα ότι οι Έλληνες σνομπάρουν τις ελληνικές κωμωδίες. Εγώ θα το δηλώσω για άλλη μια φορά ότι για μένα αποφασιστικό κριτήριο για το αν μου αρέσει μια κωμωδία είναι το πόσο γελάω. Και με τα δυο bachelor γέλασα πολύ. Μάλλον να διορθώσω, σνομπάρουν οι Έλληνες που βάζουν βαθμολογία στο IMDb και που σχολιάζουν στο διαδίκτυο· γιατί το «Αιγαίο SOS», όπως μας ενημέρωνε η εταιρεία διανομής, ερχόταν για μέρες πρώτο στο κόψιμο εισιτηρίων (Πριν προλάβω να αναρτήσω διαβάζω στο Camera stylo ότι ήλθε πρώτο σε εισιτήρια, 210.000, η μοναδική ταινία που μπήκε στη λίστα του ελληνικού box office).
  Βέβαια, για να μιλήσω πάλι για την πρόσληψη, ένας λόγος παραπάνω που μου άρεσε το «The bachelor 2» είναι το ότι η πλοκή διαδραματίζεται στην πατρίδα μου την Κρήτη· και επί πλέον το ότι η μουσική της ταινίας είναι σχεδόν εξολοκλήρου κρητική, μια και είμαι ερασιτέχνης λυράρης. Επί τη ευκαιρία να σας ευχηθώ άλλη μια φορά Χρόνια Πολλά, α λα κρητικά.
  Ο σκελετός της πλοκής είναι όπως και στο «The bachelor». Πριν το γάμο, στο bachelor party, ο γαμπρός με την παρέα του τα σκατώνουν με αποτέλεσμα η σχέση να κινδυνεύσει. Όμως όπως συμβαίνει στις κωμωδίες, τέλος καλό όλα καλά.
  Τώρα, στην ταινία βλέπουμε όλα τα κρητικά στερεότυπα: τη ρακή, τις μπιστολιές, το χασίσι και τη βεντέτα-δεν νομίζω να ξέχασα κάτι. Ο ομοφυλόφιλος της παρέας δεν είναι στερεότυπο, αλλά έβγαζε αρκετό γέλιο.
  Και θυμήθηκα το ανέκδοτο. -Γιε μου, τελικά τι λες για το Μαρικάκι που μας προξενεύουν; -Δεν γίνεται πατέρα, εγώ αγαπώ το Σήφη του καπετάν Γιώργη. -Αυτόν μωρέ βρήκες, που είναι Νέα Δημοκρατία;
  Δίπλα στο ζευγάρι που θα παντρευτεί είναι και ένα άλλο ζευγάρι, στο μοτίβο «τα σύνορα της αγάπης» και πιο ειδικά στο μοτίβο του «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Το ζευγάρι αυτό είναι η αδελφή της νύφης και ο γιος του άσπονδου εχθρού. Μου άρεσαν ιδιαίτερα στο ρόλο των δυο πατεράδων οι δυο Δημήτρηδες, ο Πιατάς και ο Τζουμάκης.   

No comments: